اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی ایتالیا و اپلای؛ شرایط، مدارک و هزینه ها

فهرست مطالب

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور ایتالیا مهاجرت تحصیلی است. ایتالیا کشوری نسبتا ارزان قیمت بوده و هزینه های تحصیل و زندگی در آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی پایین تر است. همین موضوع یکی از عواملی است که دانشجویان بسیاری در صدد ادامه تحصیل و مهاجرت به این کشور زیبا و تاریخی هستند.

لازمه تحصیل در ایتالیا اخذ ویزای تحصیلی این کشور است که دارای انواع مختلفی است و متقاضی می تواند با توجه به شرایط خود نوع مناسب ویزا را انتخاب نماید.

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا پیش نیازهایی دارد که در صورت انجام آن ها می توان برای دریافت ویزا اقدام کرد. در ادامه به طور کامل با شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، مدارک و هزینه ویزای تحصیلی در این کشور آشنا خواهید شد.

آژانش مهاجرتی ادب خواه با سال ها سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و انواع ویزا ایتالیا در خدمت هموطنان عزیز بوده و با ارائه مشاوره تخصصی توسط وکلای حرفه ای خود در کلیه مراحل در کنار متقاضیان عزیز خواهد بود.

جهت ارتباط و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و اپلای؛ شرایط، مدارک و هزینه ها

شرایط جدید اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا ۲۰۲۴

دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا شرایط و قوانینی دارد که در صورت رعایت آن ها می توان موفق به اخذ ویزای این کشور شد. در واقع شما در صورت دارا بودن یکسری شرایط خاص می توانید افسر اداره مهاجرت ایتالیا را متقاعد کنید که شما را به عنوان دانشجوی این کشور بپذیرد. شرایط  اخذ ویزای دانشجویی ایتالیا شامل موارد زیر است:

  • پذیرش گرفتن از یکی از دانشگاه های معتبر ایتالیا
  • اقدام برای اخذ ویزا سه ماه پیش از تاریخ سفر
  • توانایی مالی کافی جهت تامین هزینه های تحصیل و اقامت در ایتالیا
  • داشتن مدارک تحصیلی یا مهارت های خاص
  • شرایط سنی مناسب نسبت به مقطع تحصیلی

شرایط سنی ویزای دانشجویی و تحصیلی ایتالیا

با وجود اینکه برای پذیرش در دانشگاه های ایتالیا شرایط سنی خاصی تعریف نشده است اما همان طور که می دانید هر مقطع تحصیلی یک دوره طلایی دارد و طبق قوانین سفارت سن متقاضی باید با مقطع تحصیلی درخواستی تناسب داشته باشد. از همین رو یکی از شرایط مهم در اخذ ویزای شینگن تحصیلی ایتالیا شرایط سنی فرد است که به صورت زیر می باشد:

  • تحصیل در مقطع کارشناسی: ۱۸ تا ۲۵ سال
  • تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد: ۲۳ تا ۲۹ سال
  • تحصیل در مقطع دکترا: ۲۶ تا ۳۲ سال

البته این به این معنی نیست که اگر سنتان بیشتر است شانسی برای اخذ ویزا ندارید، اما باید از متخصصین حوزه مهاجرت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی مشاوره گرفته و حساب شده تر قدم بردارید. کافیست با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

انواع ویزای تحصیلی ایتالیا

همان طور که ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم ویزای تحصیلی انواع مختلفی دارد که متقاضی با توجه به شرایط خود می تواند برای دریافت ویزای مناسب اقدام نماید. انواع ویزای تحصیلی ایتالیا به صورت زیر است:

ویزای تحصیلی نوع C:

این ویزا از نوع ویزاهای کوتاه مدت بوده و دارای اعتبار ۹۰ روزه می باشد و برای گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت در دانشگاه یا موسسات آموزشی برای متقاضیان صادر می گردد.

ویزای تحصیلی نوع D:

این ویزا را می توان جزء ویزاهای بلند مدت ایتالیا دانست که اعتبار بیش از ۹۰ روز دارد و متقاضی از طریق آن می تواند اقامت موقت کشور ایتالیا را نیز داشته باشد. جهت ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف ( کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) نیاز به اخذ ویزای بلند مدت می باشد.

ویزای دانش آموزی ایتالیا

ویزای تحصیلی تنها مختص دانشجویان نمی باشد و دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف ( مهد کودک، دبستان، راهنمایی و متوسطه) نیز می توانند جهت اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا اقدام نمایند.

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و اپلای؛ شرایط، مدارک و هزینه ها

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا در مقطع کارشناسی

تحصیل در دوره کارشناسی در کشور ایتالیا نیز چهار ساله بوده و از مزایایی که برای دانشجویان دارد این است که آن ها اجازه دارند به مدت ۲۰ ساعت در هفته به کار دانشجویی و پاره وقت مشغول باشند و از این طریق بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین نمایند. تحصیل در مقطع کارشناسی دارای شرایط زیر می باشد:

  • سن متقاضی کمتر از ۲۵ سال
  • تسلط کافی به زبان های انگلیسی یا ایتالیایی
  • داشتن مدرک آیلتس ۶ یا زبان ایتالیایی B1

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد

اگر متقاضی دوره کارشناسی خود را در یکی از دانشگاه های معتبر گذرانده باشد و مدرک کارشناسی خود را اخذ کرده باشد می تواند جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه های ایتالیا اقدام نماید. این دوره مانند ایران دو ساله بوده و تحصیل به زبان انگلیسی شامل شهریه ای در حدود ۴۰۰۰ الی ۲۰ هزار یورو می باشد. اما تحصیل در دانشگاه هایی با زبان ایتالیایی نیاز به هزینه کمتری دارد. شرایط تحصیل در دوره کارشناسی ارشد شامل موارد زیر است:

  • شرایط سنی زیر ۳۵ سال
  • مهارت در زبان انگلیسی یا ایتالیایی
  • مدرک زبان ایتالیایی B2 یا آیلتس ۶/۵

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا در مقطع دکتری

تحصیل در دوره دکترا نیاز به این دارد که شما مدرک کارشناسی ارشد خود را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده و رزومه ای قوی داشته باشید. دوره دکتری ۳ الی ۴ ساله بوده و با تایید استاد راهنما با توجه به رزومه متقاضی، روند اخذ ویزا سریع تر صورت خواهد گرفت. شرایط تحصیل در مقطع دکترای ایتالیا:

  • سن فرد زیر ۴۰ سال
  • توانایی صحبت به زبان ایتالیایی یا انگلیسی
  • مدرک آیلتس ۷ یا زبان ایتالیایی سطح B2
اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و اپلای؛ شرایط، مدارک و هزینه ها

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا ۲۰۲۴

هنگامی که برای ویزای تحصیلی اقدام می کنید باید مدارک خود را طبق قوانین و مقرراتی که توسط سفارت کشور ایتالیا تعریف شده است جمع آوری کرده و تحویل کارگزاری ایتالیا دهید. توجه داشته باشید مدارک باید به صورت رسمی به ایتالیایی یا انگلیسی ترجمه شده و تماما قابل استعلام می باشد. بنابراین سعی نکنید با مدارک جعلی و نامعتبر افسر اداره مهاجرت را فریب دهید. عواقب این کار محرومیت چند ساله شما از اخذ هرگونه ویزا می باشد. مدارکی که جهت دریافت ویزای تحصیلی مورد نیاز است عبارتند از:

  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در ایتالیا
  • پاسپورت دارای اعتبار ۶ ماهه و حدقل دو صفحه خالی
  • اسناد مالکیت و گواهی تمکن مالی به میزان تقریبا ۶هزار یورو
  • بیمه درمانی ۱۵۰ تا ۱۷۰ یورویی
  • مدارک و رزومه تحصیلی قوی
  • ریزنمرات کلیه مقاطع تحصیلی
  • انگیزه نامه و مشخص بودن برنامه سفر ( تاریخ و شماره پرواز)
  • مدارک زبان ایتالیایی یا آیلتس
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • برگه عدم سوء پیشینه
  • مشخصات و آدرس محل اقامت در ایتالیا
  • گواهی رضایت والدین مختص دانش آموزان

مراحل دریافت ویزای دانشجویی ایتالیا

پروسه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا شامل مراحل مختلفی می باشد که به صورت زیر می توان آن را تعریف کرد:

۱. اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا

ایتالیا دانشگاه ها و کالج ها متنوعی دارد که هریک برنامه و قانون مخصوص به خود را ارائه می دهند. جهت اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا اولین قدم این است که پس از مصاحبه و آزمون بتوانید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. پس از گرفتن اپلای از دانشگاه های ایتالیا در رشته موردنظر، شما این اجازه را دارید در این کشور به تحصیل بپردازید.

۲. انجام پیش ثبت نام در یونیورسیتالی

پس از اینکه مرحله اول یعنی دریافت پذیرش از دانشگاهای ایتالیا را پشت سر گذاشتید نوبت به تکمیل فرایند پیش ثبت نام است. با انجام این مرحله درخواست ویزای شما به دست سفارت یا کارگزاری ایتالیا می رسد و می توانید اقدامات لازم را انجام دهید. دقت کنید که این مرحله نیاز به تجربه کافی داشته و مرحله حساسی است و توصیه می کنیم انجام آن را به کارشناسان مربوطه بسپارید.

۳. تنظیم و جمع آوری مدارک

پس از انجام این مراحل باید مدارکی که در قسمت قبلی لیست کردیم به طور کامل آماده کرده و در روز تعیین شده حضورا تحویل سفارت دهید.

۴. گرفتن وقت سفارت ایتالیا

پس از اینکه اطمینان حاصل کردید که مدارک شما به طور کامل آماده است باید نسبت به رزرو وقت از سفارت ایتالیا اقدام نمایید. به این خاطر از سفارت وقت می گیریم تا مدارک خود را تحویل داده و طی مصاحبه افسر سفارت را قانع کنیم تا با درخواست ویزای ما موافقت کند و از این طریق نیز شانس خود را برای دریافت ویزای تحصیلی افزایش دهیم.

۵. حضور در سفارت، مصاحبه و انگشت نگاری

پس از گرفتن وقت سفارت باید در تاریخ و ساعت مشخص شده در سفارت حضور داشته باشیم و با ارائه نامه پذیرش دانشگاه و پیش ثبت نام، پرونده ویزای دانشجویی خود را به جریان بیندازیم. پس از مصاحبه و تحویل مدارک در نهایت افسر پرونده است که پس از ارزیابی دقیق شرایط شما، تصمیم نهایی را اتخاد می نماید.

۶. پرداخت هزینه های مربوط به ویزای تحصیلی

از دیگر مراحل مهم در فرایند درخواست ویزای دانشجویی ایتالیا پرداخت هزینه ویزاست که در سفارت یا دفاتر ویزامتریک  قابل پرداخت می باشد. در واقع پروسه ویزای شما پس از پرداخت هزینه حدود ۸۰ یورویی به مرحله اجرا و بررسی می رسد.

۷. انتطار برای صدور ویزای تحصیلی

پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق زمان انتظار فرا می رسد و این سفارت ایتالیاست که باید تصمیم بگیرد که آیا با درخواست ویزای شما موافقت شود یا خیر؟ اگر پس از بررسی های لازم، صلاح مسئول پرونده در این باشد که ویزای تحصیلی به شما تعلق می گیرد می توانید خود را برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا آماده کنید. در ادامه به مبحث مدت زمان صدور ویزای تحصیلی ایتالیا می پردازیم.

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و اپلای؛ شرایط، مدارک و هزینه ها

صدور ویزای تحصیلی ایتالیا چقدر طول می کشد؟

اینکه صدور ویزای تحصیلی ایتالیا چقدر زمان می برد باید گفت این زمان متغیر بوده و به تحصیلات متقاضی، مدرک زبان، دانشگاه انتخابی، رشته مورد نظر، شرایط فرد و وضعیت پرونده او بستگی دارد. اما به طور کلی می توان بازه زمانی یک تا سه ماهه را برای صدور ویزا در نظر گرفت.

ویزای ایتالیا مصاحبه دارد؟

پاسخ این سوال به طور کلی این است که سفارت ایتالیا مصاحبه ندارد اما این قانون همیشگی نیست و ممکن است برخی مواقع و به دلیل یکسرس شرایط خاص از بعضی متقاضیان مصاحبه به عمل آید. این که چه دلایلی ممکن است باعث شود که افسر با متقاضی ویزای ایتالیا مصاحبه کند به طور دقیق مشخص نیست و بهتر است این موضوع را با کارشناسان ما در میان گذاشته و با آنان مشورت کنید.

کارشناسان ما با تجربه ای که طی این سال ها به دست آوردند پس از بررسی پرونده آگاهی های لازم را که در طول مسیر ممکن است برایتان اتفاق بیافتد در اختیارتان قرار داده و راهنمایی های لازم را نیز به شما ارائه می نمایند. مشاورین ما با دلایلی که به انجام مصاحبه می انجامد آشنا بوده و راهکارهای لازم را ارائه خواهند کرد.

هزینه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

مهم ترین موضوعی که هنگام مهاجرت باید به آن پرداخته شود هزینه است. جهت اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا متقاضی ملزم به پرداخت هزینه های زیر است:

  • درخواست ویزای دانشجویی ۵۰ یورو
  • هزینه کارگزاری ۸۰ یورو
  • هزینه بیمه ۱۵۰ یورو
  • درخواست اجازه اقامت از پلیس محلی ۷ یورو

این ها هزینه های اصلی هستند و برخی هزینه های جانبی نیز وجود دارد که باید لحاظ شود. مانند:

  • هزینه خرید بلیط
  • هزینه ترجمه مدارک
  • هزینه وکیل و مشاور تحصیلی
  • هزینه اقامت و مخارج زندگی در کشور ایتالیا

هزینه دریافت ویزای تحصیلی از طریق موسسه ادب‌خواه ۶۰۰۰ دلار است که شامل تمامی مراحل و مشاوره‌های لازم برای موفقیت در این فرایند می‌باشد.

تمکن مالی برای ویزای دانشجویی ایتالیا

دولت ایتالیا قانون ارائه تمکن مالی را به این خاطر وضع کرده که اطمینان پیدا کند دانشجو در مدت تحصیل خود قادر به تامین هزینه های زندگی می باشد و از این بابت مشکلی برای دولت ایجاد نخواهد کرد. میزان تمکن مالی برای ویزای دانشجویی ایتالیا مبلغی در حدود ۶۰۰۰ یورو ( ۴۵۰ یورو برای هر ماه ) می باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق در این باره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مدرک زبان برای ویزای تحصیلی ایتالیا

مدرک زبان را می توان یکی از مدارک مهمی دانست که در پروسه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا بسیار تاثیرگذار بوده و شانس ویزا شدن متقاضی را افزایش می دهد. در واقع اگر قصد دارید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید سفارت ایتالیا تنها در صورت ارائه مدرک زبان معتبر به شما این اجازه را می دهد. در صورتی که مدرک زبان ندارید در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ویزای دانشجویی ایتالیا بدون مدرک زبان

شاید شنیده باشید که جهت اخذ ویزای تحصیلی نیاز به مدرک زبان نیست و بدون آن هم می توان ویزای این کشور را دریافت کرد. این موضوع کاملا اشتباه است. شما تنها در مرحله اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا به مدرک زبان نیاز ندارید، البته باید تسلط کافی به یکی از زبان های انگلیسی و ایتالیایی داشته باشید تا بتوانید با دانشگاه موردنظر مکاتبه کنید. پس از آن برای اخذ ویزا قطعا به مدرک آیلتس ( ۶به بالا) یا تافل ( ۷به بالا) نیاز خواهید داشت و سفارت ایتالیا بدون نمره زبان با درخواست ویزای شما موافقت نخواهد کرد. پس این موضوع را جدی بگیرید و اگر به دنبال ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید حتما نسبت به دریافت مدرک زبان معتبر اقدام نمایید.

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و اپلای؛ شرایط، مدارک و هزینه ها

ریجکت ویزای تحصیلی ایتالیا

کشور ایتالیا قوانین سخت گیرانه ای برای صدور ویزای تحصیلی در نظر نگرفته و متقاضی با تکمیل مدارک و نکاتی که در این مقاله متذکر شدیم به سهولت می تواند ویزای این کشور را دریافت نماید. اگر احیانا با موردی برخورد کردید که ویزای تحصیلی او ریجکت شده است احتمال دارد به خاطر یکی از دلایل زیر باشد:

  • مرتبط نبودن مدرک تحصیلی با رشته انتحابی
  • گردش حساب ضعیف
  • عدم ارائه مدرک زبان یا داشتن مدرک نامعتبر
  • نداشتن و یا ناکافی بودن تمکن مالی

نیازی نیست نگران باشید. تمام چیزی که شما باید ارائه دهید واضح و روشن است. سفارت تمام مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا را به صورت شفاف بیان کرده است. علاوه بر آن کارشناسان ما در کلیه مراحل همراه شما بوده و جایی اگر سوال یا ابهامی بود شما را راهنمایی کرده و مشکل را رفع خواهند کرد.

با سپردن پروسه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا به تیم کارشناسان مجرب ادب خواه با خیالی آسوده خود را برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا آماده کنید.

ویزای همراه دانشجویی ایتالیا

یکی از سوالاتی که برای دانشجویانی که از دانشگاه های ایتالیا پذیرش گرفته اند این است که آیا می توانند خانواده و فرزندان خود را نیز همراه ببرند؟ بله. دانشجویان کشورهای خارج از حوزه شینگن این اجازه را دارند که پس از اخذ ویزای تحصیلی، همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرند.

البته توجه داشته باشید از طریق ویزای پیوست به خانواده نمی توان همسر و فرزندان را همراه کرد و باید جداگانه ویزای توریستی دریافت نمایند و به ازای هر نفر از اعضای خانواده نیز تمکن مالی مناسبی ارائه گردد. برای اطلاع دقیق از مبلغ تمکن مالی مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه دانشجویی ایتالیا با مشاورین ادب خواه در ارتباط باشید.

اقامت موقت ایتالیا از طریق مهاجرت تحصیلی

پس از اخذ پذیرش از دانشگاه و دریافت ویزای تحصیلی اجازه دارید وارد کشور ایتالیا شوید. پس از اینکه ۸ روز از ورود شما به خاک ایتالیا گذشت می توانید درخواست مجوز اقامت دهید. برای اخذ اجازه اقامت ایتالیا باید به ایستگاه پلیس محلی مراجعه کرده و با ارائه مدارک زیر جهت دریافت مجوز اقامت ثبت نام نمایید:

  • ویزای دانشجویی
  • کپی پاسپورت
  • کپی نامه پذیرش دانشگاه
  • کپی بیمه درمانی
  • هزینه مجوز اقامت یرای سه ماه الی یکسال ۴۰ یورو می باشد.

اقامت دائم ایتالیا از طریق ویزای تحصیلی

چنانچه قصد دارید پس از پایان تحصیلات خود در ایتالیا بمانید و اقامت این کشور را اخذ نمایید باید بگوییم که تنها وقتی می توانید موفق به این کار شوید که پس از اینکه فارغ التحصیل شدید، جویای کار در ایتالیا شده و ظرف ۶ ماه پس از یافتن شغل مورد نظر خود، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید. در این صورت شما اقامت موقت ایتالیا را دریافت کرده و پس از ۵ سال نیز تحت یکسری شرایط برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمایید.

در صورت داشتن کار قانونی و درآمد کافی برای تامین زندگی، برخورداری از سلامت جسمانی، پرداخت به موقع مالیات و عدم سوء پیشینه می توانید برای اقامت دائم و تابعیت کشور ایتالیا اقدام نمایید.

بورسیه تحصیلی ایتالیا

متقاضیان ویزای دانشجویی ایتالیا می توانند از بورسیه تحصیلی دانشگاه های این کشور نیز استفاده نمایند. بورسیه های تحصیلی به این صورت هستند که علاوه بر پوشش هزینه های تحصیل دانشجو، ماهانه مبلغی نیز به عنوان کمک هزینه زندگی به آن ها پرداخت می شود. البته در قبال آن فرد باید ثابت نماید درآمد خانواده وی کمتر از ۱۰ هزار یورو در سال می باشد. ایتالیا بورسیه های تحصیلی متنوعی دارد که به صورت زیر به متقاضیان تحصیل در این کشور ارائه می گردد:

  • بورسیه تحصیلی Dsu
  • کمک هزینه تحصیلی دولتی ایتالیا برای دانشجویان خارجی
  • بورس تحصیلی EDISU Piemonte
  • کمک های تحصیلی دانشگاه Bologna برای دانشجویان بین المللی
  • بورس تحصیلی Bocconi در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی
  • بورسیه های بین المللی دانشگاه تورینو

مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی ایتالیا

  • مدارک شناسایی معتبر
  • رزومه تحصیلی به همراه ریزنمرات
  • مدرک زبان
  • مدارک اثبات کننده درآمد کم خانواده
  • تکمیل فرم های مرتبط با بورسیه و اخذ ویزا

کار با ویزای دانشجویی ایتالیا

اکثر دانشجویان خارجی که در کشورهای پیشرفته مشغول به تحصیل هستند برای گذران زندگی و تامین هزینه های خود اقدام به کار دانشجویی می کنند. کشور ایتالیا هم جزو کشورهایی است که به دانشجویان اجازه کار موقت به مدت ۲۰ ساعت در هفته را می دهد و بدین ترتیب کمکی به مخارج روزمره دانشجویان نیز می شود.

نکته منفی که در این کشور وجود دارد نرخ بالای بیکاری و اقتصاد ضعیف آن است و دانشجویان بسیاری پس از فارغ التحصیلی با چالش کمبود شغل مناسب با تخصص خود مواجه می شوند. حتی برای شهروندان ایتالیایی نیز پیدا کردن شغل تبدیل به یکی از مغضلات این کشور شده است.

جمع بندی مطالب

در این مقاله درباره ویزای تحصیلی ایتالیا با شما عزیزان صحبت کرده و با شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، شرایط سنی، مدارک، مراحل و هزینه دریافت ویزا آشنا شدیم. گفتیم که قدم اول برای دریافت ویزا، اخذ پذیرش از دانشگاه موردنظر در ایتالیا می باشد و قدم های بعدی شامل پروسه دریافت ویزا می شود.

آژانش مهاجرتی ادب خواه با سال ها سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و انواع ویزا در خدمت هموطنان عزیز بوده و با ارائه مشاوره تخصصی توسط وکلای حرفه ای خود در کلیه مراحل در کنار متقاضیان عزیز خواهد بود. جهت ارتباط و دریافت مشاوره رایگان با شماره ما تماس بگیرید.

فرم مشاوره

برای اطلاع بیشتر از شرایط اخذ ویزای و اپلای این فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند.

نام(ضروری)
لطفا سوال خود را مطرح کنید.
Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.