پس از برنده شدن لاتاری چه باید کرد؟ ( مشاوره و مراحل اخذ اقامت)

فهرست مطالب

اگر شما هم یکی از برندگان خوش شانس لاتاری ۲۰۲۵ هستید باید به شما تبریک گفت. افراد بسیاری در سراسر دنیا در تلاش هستند تا در لاتاری برنده شده و گرین کارت آمریکا را اخذ نمایند. خیلی از آن ها نیز موفق نمی شوند. شما به عنوان کسی که در لاتاری برنده شدید در مدت زمان کوتاهی می توانید گرین کارت خود را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنید.

مشاوره برندگان لاتاری و مراحل اخذ اقامت آمریکا

آژانس مهاجرتی ادب خواه دارای سابقه چندین ساله در زمینه ثبت نام لاتاری، مشاوره لاتاری و اخذ ویزا، اخذ ویزای آمریکا، پذیرش از دانشگاه ها و دریافت ویزای تحصیلی آمریکا، مشاوره سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم آمریکا می باشد. با کمک وکلای حرفه ای ادب خواه در سریع ترین زمان و کمترین هزینه ویزای خود را دریافت خواهید کرد. با ما در ارتباط باشید.

پس از برنده شدن لاتاری چه باید کرد؟ ( مشاوره و مراحل اخذ اقامت)

البته ضروری است اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورده و سپس دست به اقدام بزنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت پس از برنده شدن در لاتاری چه باید کرد؟ همچنین اخذ گرین کارت آمریکا مراحلی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پس از برنده شدن در لاتاری چه باید کرد؟

ممکن است شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که در لاتاری برنده شده اید اما نمی دانید که باید چه کار کنید و از کجا شروع کنید. مراحلی که پس از قبولی لاتاری باید انجام دهید در ادامه مقاله به طور کامل توضیح داده خواهد شد. اما به طور خلاصه پس از اعلام نتایج و برنده شدن، وقتی اطلاعات خود را در سایت وارد کنید نامه قبولی خود را خواهی دید. علاوه بر آن از کیس نامبر و مکان مصاحبه خود نیز مطلع خواهید شد. پس از آن نیز باید نسبت به احراز هویت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایید.

مراحل پس از برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۵

با برنده شدن درلاتاری تقریبا نصف راه مهاجرت و اخذ گرین کارت آمریکا را پیموده اید و نیمه دیگر راه، دریافت ویزا و ورود به خاک این کشور است که شامل مراحل زیر می باشد:

مراحل پس از برنده شدن در لاتاری 2025

دریافت کیس نامبر (CASE NUMBER)

افرادی که برنده گرین کارت آمریکا شدند یک شماره پرونده تحت عنوان کیس نامبر دریافت می کنند که در کلیه مراحل اخذ ویزا و گرین کارت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کیس نامبر در واقع نوبت بررسی پرونده شما در کنسولگری آمریکا می باشد و انجام تمامی مراحل پس از قبولی لاتاری طبق این شماره صورت می پذیرد.

چهار رقم اول کیس نامبر سال قبولی شما در لاتاری است. دو رقم بعدی نیز مخفف نام قاره محل تولد شماست (AS برای قاره آسیا). رقم های بعدی هم کیس نامبر اصلی و شماره نوبت شماست که پس از تکمیل فرم DS – ۲۶۰ باید در انتطار باشید تا پرونده شما کارنت شده و به جریان بیفتد.

هر چه زودتر نسبت به تکمیل فرم اقدام کنید نوبت شما زودتر خواهد بود. اما توجه داشته باشید که کیس نامبر پایین در اعلام تاریخ مصاحبه در سفارت آمریکا بی تاثیر است.

تکمیل فرم DS-260

یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از برنده شدن در لاتاری باید انجام دهید تکمیل فرم درخواست ویزا (Form DS-260) است که به زبان انگلیسی بوده و شامل اطلاعات شخصی شما مانند وضعیت تاهل، تحصیلات و سوابق کاری، محل کار و سوء پیشینه می باشد. توصیه می کنیم پس از قبولی در لاتاری هر چه سریعتر نسبت به پر کردن فرم اقدام کنید.

پر نکردن فرم به این معنی است که شما قصد گرفتن وقت سفارت آمریکا جهت مصاحبه را ندارید و مایل به دریافت گرین کارت آمریکا نیز نمی باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم تکمیل فرم را به دوستان و آشنایان خود نسپارید.

زیرا کوچکترین اشتباهی در وارد کردن اطلاعات و عدم تطابق با مدارک اصلیتان باعث حذف نام شما از پروسه اخذ گرین کارت آمریکا می شود. متخصصان امور مهاجرت در آژانس مهاجرتی ادب خواه راهنمایی های لازم را در تکمیل فرم به شما عزیزان ارائه خواهند کرد. همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جمع آوری مدارک لازم جهت صدور ویزا

پس از تکمیل فرم باید نسبت به جمع آوری مدارک لازم جهت اخذ ویزا و گرین کارت آمریکا اقدام کنید. بنابراین باید اطلاعات کافی نسبت به مدارک مورد نیاز به دست آورده و پس از آماده سازی در روز مصاحبه تحویل سفارت دهید. در صورتی که مدارک کامل باشد و از سوی افسر سفارت نیز صلاحیت شما تایید شود ویزای امریکا برای شما صادر خواهد شد.

پیکاپ ویزا در سفارت آمریکا مستقر در آنکارا، دبی و ارمنستان انجام خواهد شد. در تهیه مدارک خود با کارشناسان ما مشورت کنید. زیرا این مرحله بسیار حائز اهمیت بوده و هر گونه ناقصی در مدارک روند پرونده شما را به تاخیر می اندازد. همچنین ممکن است زمان را از دست بدهید و موفق به اخذ ویزا نشوید.

مدیکال و واکسیناسیون

هنگامی که در لاتاری امریکا برنده می شوید یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا مدارک پزشکی شما می باشد که باید توسط پزشک سفارت تایید شود. بدین صورت که در سفارت نیز یکسری معاینات تکمیلی برای تشخیص برخی بیماری ها( مانند سل و جذام ) از شما انجام می شود و پزشک مورد اعتماد سفارت سلامت شما را از هر لحاظ تایید می کند.

کارت واکسن ایرانی شما نیز باید تایید شود. پس از تزریق واکسن های مورد نیاز با اصل پاسپورت خود می توانید کارت واکسیناسیون بین المللی به نام خود دریافت نمایید و در روز مصاحبه تحویل پزشک سفارت دهید.

دریافت گواهی تمکن مالی

در ابتدا خوب است بدانید که برنده شدن در لاتاری به معنی این نیست که دولت آمریکا برایتان فرش قرمز پهن کرده است. برای مهاجرت به امریکا و اخذ گرین کارت حتی اگر برنده لاتاری هم باشید نیاز به ارائه گواهی تمکن مالی دارید و باید ثابت کنید که از عهده مخارج خود در این کشور برخواهید آمد.

در واقع برنده شدن در لاتاری تنها این معنی را می دهد که پس از ورود به کشور آمریکا این امکان برای شما فراهم است که جهت دریافت شهروندی و اخذ اقامت دائم آمریکا اقدام نمایید.

برای اثبات تمکن مالی خود می توانید موجودی حساب، اسناد مالکیت، لیست اموال منقول یا داشتن اسپانسر در آمریکا را ارائه دهید. این گواهی به این خاطر است که دولت اطمینان حاصل کند که متقاضی قادر به تامین مخارج خود در آمریکا بوده و مشکلی برای کشور به وجود نخواهد آورد. توجه داشته باشید کلیه مدارک باید ترجمه شده و صورت حساب بانکی نیز به انگلیسی صادر شده باشد.

مصاحبه سفارت برای برندگان لاتاری آمریکا

پس از اینکه پرونده شما وارد روال اداری شد و به اصطلاح کارنت شد مشاورین ما در آژانس ادب خواه شما را از تاریخ دقیق مصاحبه و محل آن باخبر خواهند کرد. توجه داشته باشید حضور به موقع شما در سفارت آمریکا اهمیت بالایی دارد و در تاریخ مشخص شده سعی کنید حداقل یک ساعت زودتر در محل حاضر باشید. کلیه مدارک به صورت ترجمه، نتیجه معاینات پزشکی و برگه تعیین وقت سفارت نیز باید همراهتان باشد.

اقدامات برندگان لاتاری بعد از دریافت ویزا

اقدامات برندگان لاتاری بعد از دریافت ویزا

  • پس از تایید درخواست ویزا از متقاضی خواسته می شود پاسپورت خود را جهت چسباندن ویزا به سفارت آمریکا ببرد. علاوه بر آن نیز یک پاکت زرد مهر و موم شده تحویل فرد می گردد که باید آن را در فرودگاه به افسر اداره مهاجرت بدهد. به هیچ عنوان نباید پاکت باز شود و به همان صورت پلمپ شده باید تحویل افسر شود.
  • سفر به آمریکا از کشورهای قطر یا دوبی به صورت مستقیم انجام می شود و زمان آن ۱۵- ۱۶ ساعت می باشد. اگر چنانچه متقاضی توانایی سفرهای طولانی را ندارد می تواند از چند پرواز که از کشورهای مختلف صورت می گیرد به آمریکا برسد که البته زمان و هزینه بیشتری را شامل خواهد شد.

مراحل اداری پس از برنده شدن در لاتاری در فرودگاه آمریکا

  • پیش از آن که پرواز شما در آمریکا به زمین بنشیند مهماندار برگه هایی را به مسافران می دهد تا پر کنند. این برگه ها فرم های گمرکی هستند و شامل اطلاعات شخصی فرد، مقدار پولی که همراه دارد، نوع مواد غذایی و…می باشد. اطلاعاتی که در این برگه درج می کنید برایتان مشکل ساز نخواهد شد. پس سعی کنید در تکمیل اطلاعات صادق باشید.
  • پاکت زردی که در سفارت تحویل گرفتید شناخته شده است و مخصوص برندگان لاتاری می باشد. به همین خاطر بهتر است به محض رسیدن به فرودگاه پاکت را در دست بگیرید تا افسران مربوطه متوجه شما شده و بدین ترتیب کار شما نیز راحت تر پیش خواهد رفت.

مدارک مورد نیاز در فرودگاه آمریکا:

  • پاسپورت
  • پاکت زرد مخصوص برندگان لاتاری
  • برگه گمرکی آبی رنگ

پس از تحویل این مدارک به پلیس مرزی، به بخش دیگری هدایت می شوید تا باقی مراحل اداری را در فرودگاه پیگیری نمایید.

  • در مرحله بعد مدارک شما بررسی شده و انگشت نگاری انجام می دهید. همچنین از شما عکس برداری شده و قرنیه چشم شما اسکن خواهد شد. اگر آدرسی که هنگام تکمیل فرم ویزا ثبت کرده اید تغییر کرده است باید آدرس جدید خود را در فرمی که به شما می دهند بنویسید. این آدرسی است که گرین کارت شما به آن جا ارسال خواهد شد.

همچنین در این مرحله ممکن است کیف و سایر وسایل شما بازرسی شود. بنابراین به کلیه سوالاتی که از شما پرسیده می شود صادقانه پاسخ دهید. برای اینکه این مرحله بیش از حد طولانی نشود سعی کنید پول زیاد و وسایل اضافی همراه خود نداشته باشید. پس از آن افسر اداره مهاجرت روی ویزای لاتاری شما مهری می زند که در حکم گرین کارت موقت است و اعتبار آن یکسال می باشد. با استفاده از این گرین کارت شما به راحتی می توانید پیگیر امور اداری خود در امریکا باشید.

اقدامات برندگان لاتاری بعد از دریافت ویزا

مدارک لازم برای اخذ گرین کارت آمریکا

پس از اینکه نسبت به گرفتن وقت سفارت امریکا اقدام کردید باید فورا مدارک خود را جمع آوری کرده و آن ها را ترجمه رسمی نمایید. مدارکی که جهت دریافت گرین کارت آمریکا نیاز دارید شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • شناسنامه
  • مدارک ازدواج یا طلاق
  • مدارک تحصیلی
  • سوابق کار
  • گواهی تمکن مالی و صورتحساب بانکی
  • اسناد مالکیت املاک و مستغلات
  • ارائه مدارک شغلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه ( در صورت ارتکاب جرم نیز باید مدارکی ارائه دهید که ثابت کند بابت جرم مجازات شده اید)

ترجمه مدارک نیاز به زمان و صرف هزینه دارد. ممکن است با تهیه مدارک اضافی ملزم به پرداخت هزینه اضافه شده و زمان خود را نیز از دست بدهید. توصیه ما این است که حتما از مشاوره کارشناسان باتجربه موسسات مهاجرتی معتبر مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با مجموعه ادب خواه در ارتباط باشید.

کارنت شدن

رزرو وقت سفارت آمریکا جهت رسیدگی به پرونده، حضور در سفارت، ارائه مدارک و مصاحبه را اصطلاحا کارنت شدن پرونده ویزا می گویند. کیس های کارنت شده به صورت ماهانه در بولتن های ( نوعی خبرنامه) وزارت امور خارجه منتشر شده و کارنت شدن برندگان لاتاری در مجله های کنسولگری آمریکا با عنوان ویزای بولتن شناخته می شوند. این مجله ها را می توان از طریق سایت رسمی وزارت امور خارجه آمریکا دانلود کرد.

ویزا بولتن

محتوای ویزا بولتن شامل شرایط و اطلاعات مرتبط با پرونده های در حال بررسی و کارنت شده است که به صورت دوره ای اعلام می گردد. پس از ۱۰-۱۵ روز نیز ایمیلی از سوی سفارت برای متقاضی ارسال می شود که تاریخ و ساعت حضور در سفارت را مشخص کرده و متقاضی موظف است به موقع در سفارت حضور داشته باشد.

کلیرنس

پس از برنده شدن در لاتاری و تحویل مدارک مورد نیاز و انجام مصاحبه در سفارت باید زمانی را منتظر بمانید تا سوابق شما بررسی شده و صلاحیت شما جهت دریافت ویزای آمریکا تایید شود. اگر افسر در مورد تایید شما تردید داشته باشد پرونده درخواست ویزا وارد مرحله کلیرنس شده تا بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

بدین صورت که پرونده جهت ارزیابی بیشتر در مورد جاسوسی، تروریسم و انجام صادرات غیرقانونی فناوری به خارج از ایالات متحده فرستاده می شود. معمولا این فرایند به مدت ۶ هفته یا بیشتر طول می کشد و پرونده اکثر ایرانیانی که در لاتاری برنده شدند نیز شامل مرحله کلیرنس می باشد.

پس از برنده شدن در لاتاری چقدر زمان داریم؟

سال مالی برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا به سالی گفته می شود که پرونده برندگان لاتاری در آن سال بسته می شود. مثلا ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ در سال ۲۰۲۳ انجام شده، نتایج در سال ۲۰۲۴ و ماه می اعلام می شود و برندگان نیز تا سی سپتامبر ۲۰۲۵ یعنی یک سال و چهار ماه فرصت دارند که با اخذ ویزای آمریکا وارد این کشور شوند.

در غیر این صورت شانس خود را از دست داده و پرونده آن ها مختومه می شود و باید مجدد در سال بعد برای لاتاری ثبت نام کنند و شانس خود را امتحان کنند.

پس از اخذ ویزای آمریکا چقدر زمان دارم؟

پس از برنده شدن در لاتاری مدت اعتبار ویزای شما ۶ ماه است. اما با توجه به اعتبار مدارک پزشکی و مدیکال، این زمان ممکن است کمتر نیز باشد. بنابراین افرادی که در لاتاری برنده شدند پیش از آن که اعتبار ویزای آن ها تمام شود باید وارد خاک آمریکا شوند. توجه شما را به برخی نکات در این باره جلب می کنیم:

  • متقاضی پس از اخذ ویزای آمریکا ۶ ماه فرصت دارد وارد خاک آمریکا شود. پس از این زمان ویزای او به صورت خودکار لغو می شود.
  • پس از دریافت ویزای آمریکا، مبلغی نیز بابت چاپ گرین کارت از متقاضیان دریافت می گردد که برای برندگان لاتاری به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد و حداکثر یک ماه پس از پرداخت نیز کارت به آدرس متقاضی ارسال می گردد.
  • پس از ورود به امریکا می توان تقاضای وایت پاس کرد که حدود ۲ ماه زمان می برد تا برای متقاضی ارسال شود. البته نیازی نیست متقاضی در این مدت در آمریکا حضور داشته باشد بلکه اسپانسر او نیز می تواند وایت پاس را دریافت کرده و ارسال نماید. توجه داشته باشید وایت پاس یکبار صادر می شود و با استفاده از آن متقاضی می تواند به مدت دو سال خارج از آمریکا باشد.

شرایط زندگی در آمریکا پس از برنده شدن در لاتاری

مسلما شما به عنوان یک فرد خوش شانس که در لاتاری برنده شدید مایل هستید که با شرایط زندگی در آمریکا آشنا شده و زندگی جدید خود را در کشوری جدید با آگاهی آغاز کنید. طبیعی است که نگران باشید.

اما با شرکت در مشاوره های لاتاری کارشناسان ادب خواه جایی برای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید این پروسه را با دانش کافی و آرامش بیشتر انجام داده و دچار استرس و صرف هزینه های اضافی نشوید. آگاهی از چگونگی انجام مراحل امور مهاجرتی و استفاده از تجربیات افرادی که برنده لاتاری شدند می تواند راهنمای شما در این مسیر باشد.

لوازم مورد نیاز برندگان لاتاری ۲۰۲۵ برای سفر به آمریکا

توصیه می کنیم وسایلی را با خود ببرید که واقعا به آن نیاز دارید و خرید آن ها در آمریکا مقدور نیست. مواد غذایی و دارویی مناسب ایرانیان در این کشور وجود دارد و ضرورتی ندارد مقدار زیادی دارو و غذا همراه خود ببرید. بردن لوازم خانگی و پول زیاد و اشیای قیمتی شامل مراحل گمرکی آمریکا خواهد شد که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. چند دست لباس نو و یک جفت کفش باکیفیت و لوازم بهداشت شخصی برای سفر شما کفایت می کند.

برندگان لاتاری پس از رسیدن به آمریکا چه اقداماتی باید انجام دهند؟

پس از یک استراحت چند روزه و آشنا شدن با شهر، دیگر وقت آن است که امور اداری مربوط به اقامت خود را آغاز نمایید. اولین کار این است که شماره تامین اجتماعی خود یا به اصطلاح SSN را دریافت کنید. SSN شبیه کد ملی در ایران است و بدون آن نمی توانید هیچ فعالیتی در کشور آمریکا انجام دهید. بهتر است سه یا چهار روز پس از ورود خود به این کشور از طریق مراجعه به دفاتر Social Security و تکمیل فرم اقدام به دریافت این شماره نمایید. زیرا در روزهای ابتدایی ممکن است اطلاعات شما وارد سیستم نشده باشد. با داشتن SSN مانند شهروندان عادی آمریکا می توانید از مزایای زندگی در این کشور برخوردار شوید.

اجاره خانه در آمریکا برای برندگان لاتاری

به محض رسیدن به آمریکا و انجام مراحل اداری فرودگاه وقتی وارد شهر می شوید اولین چیزی که به آن نیاز دارید استراحت است. مسلما ۱۶ ساعت پرواز و طی کردن فرایند اداری هر فردی را خسته می کند.

از همین رو بهتر است از قبل مکانی را برای سکونت خود مشخص کرده باشید. می توانید در منزل دوستان و آشنایان برای مدت کوتاهی بمانید یا از طریق اپلیکیشن هایی مانند Airbnb موقت خانه ای را اجاره کرده و پس از خروج از فرودگاه به آن جا نقل مکان کنید.

همچنین می توانید روی کمک مجموعه ادب خواه نیز حساب کنید. ما در کلیه مراحل از ثبت نام تا برنده شدن در لاتاری، انجام مراحل اداری و مهاجرت به آمریکا و یافتن مسکن مناسب جهت سکونت، در کنار شما عزیزان خواهیم بود. کافیست با ما تماس بگیرید.

خدمات دولت آمریکا به برندگان لاتاری

برخی به اشتباه تصور می کنند برنده شدن در لاتاری به این معنی است که دولت آمریکا به آن ها خانه یا ماشین می دهد. در صورتی که این گونه نیست و تنها امتیازی که از طریق برنده شدن در لاتاری به دست خواهید آورد اخذ اقامت دائم آمریکا می باشد. با داشتن گرین کارت آمریکا می توانید مانند شهروندان این کشور تحصیل کنید، مشغول به کار شوید و حساب بانکی داشته باشید.

اگر لاتاری برنده شویم و به آمریکا نرویم چه می شود؟ ( انصراف از لاتاری)

اگر در لاتاری برنده شدید و به دلایل مختلفی مایل به رفتن به آمریکا نیستید خوب است بدانید که حق فروش امتیاز لاتاری را نیز نخواهید داشت. علاوه بر آن هیچ اجباری برای رفتن شما به این کشور وجود ندارد و پس از برنده شدن در لاتاری تصمیم گیری در مورد مهاجرت به امریکا بر عهده خودتان است. بنابراین اگر در لاتاری برنده شوید و به آمریکا نروید اتفاق خاصی نمی افتد و فقط امتیاز اقامت دائم آمریکا را از دست خواهید داد. به طور مثال افرادی که پاسپورت ندارند یا زیر سن قانونی هستند و به تنهایی امکان مهاجرت ندارند، همچنین افرادی که توانایی مالی کافی نداشته و نمی توانند دور از خانواده باشند می توانند از این شانس بزرگ انصراف داده و مراحل پس از برنده شدن در لاتاری را پیگیری نکنند.

هزینه هایی که پس از برنده شدن در لاتاری باید لحاظ کنید شامل این موارد است:

  • گواهی تمکن مالی
  • گرفتن عکس
  • انجام معاینات پزشکی
  • جمع آوری و ترجمه مدارک
  • پرداخت هزینه های جانبی دولتی
  • خرید بلیط هواپیما
  • مراجعه به سفارت آمریکا در یکی از کشورهای همسایه جهت مصاحبه و انگشت نگاری

طبیعی است که بعد از برنده شدن در لاتاری پول کافی برای انجام امور مربوط به مهاجرت خود نداشته باشید. با اینکه مهاجرت از طریق لاتاری مقرون به صرفه ترین روش مهاجرت به آمریکاست اما با این وجود نیز هزینه هایی را در بر می گیرد. اگر فکر می کنید که از عهده مخارج اخذ ویزا برنخواهید آمد می توانید شانس خود را برای سال بعد امتحان کنید!

فروش امتیاز لاتاری

فروش امتیاز لاتاری به هیچ وجه امکان پذیر نیست. حواستان به کلاهبرداران باشد و بدانید که در قبال پرداخت هزینه ای هنگفت چیزی به دست نخواهید آورد. تنها کسی که می تواند از امتیاز لاتاری استفاده کند تنها شخص برنده شده است نه افراد دیگر.

فرم مشاوره

برای اطلاع بیشتر از شرایط اخذ ویزای و اپلای این فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند.

نام(ضروری)
لطفا سوال خود را مطرح کنید.
Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.