اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (اقامت دائم) شرایط، مدارک و هزینه ها

فهرست مطالب

اگر فکر می کنید به دلیل اینکه تحصیلات عالی ندارید یا در شرایط سنی مناسبی برای مهاجرت نیستید اشتباه می کنید. روش های زیادی برای مهاجرت و اخذ ویزای کانادا وجود دارد که یکی از آن ها سرمایه گذاری در کاناداست و فرصتی عالی برای دریافت اقامت دائم این کشور برای شما و خانواده تان می باشد.

توجه کنید که چیزی تحت عنوان ویزای سرمایه گذاری نداریم و این عبارت به اشتباه رواج پیداکرده و در مقالات استفاده می شود. بلکه ویزایی که شما از طریق سرمایه گذاری دریافت می کنید ویزای کاری بوده و از طریق آن می توانید جهت اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و با انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا و شرایط هر یک آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و محدودیت های موجود با وکلای حرفه ای موسسه مهاجرتی ادب خواه مشورت کنید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. کارشناسان ما براساس تجربه ای که دارند با در نظر گرفتن ریسک ها و سود خالص، بهترین راهنمایی را به شما عزیزان ارائه خواهند کرد. همچنین برای گرفتن وقت سفارت کانادا هم روی ما حساب کنید.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (اقامت دائم) شرایط، مدارک و هزینه ها

ویزای سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به روش های مختلفی قابل انجام است که معمولا نیاز به تحصیلات دانشگاهی و مدرک زبان ندارند. مزیت دیگری که انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا دارند این است که متقاضی می تواند همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال خود را همراه خود وارد کانادا کند.
جهت سرمایه گذاری در کانادا متقاضی با ارائه بیزینس پلن خود و تایید آن می تواند نسبت به دریافت ویزای کاری کانادا اقدام کرده و در مدت کوتاهی نیز ویزای او صادر خواهد شد.

سرمایه گذاری در کانادا و اخذ اقامت دائم

دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است. متقاضی می تواند با استفاده از روش های مختلف سرمایه گذاری کسب و کاری نوین در این کشور راه اندازی کرده و از طریق آن برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کند. البته سرمایه گذار باید متعهد شود که در بازه زمانی ۵ ساله حداقل ۷۳۰ روز را در خاک کانادا گذرانده باشد. روش های اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری به صورت زیر است:

  • سرمایه گذاری استانی
  • سرمایه‌گذاری فدرال (مانند ثبت شرکت (ICT)، کارآفرینی، استارتاپ و…)

روش های سرمایه گذاری در کانادا

اگر شما هم به دنبال دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری هستید و می خواهید بیزینس خود را در این کشور راه اندازی کرده یا گسترش دهید لازم است بدانید دولت های فدرال و استانی کانادا در این زمینه برنامه های متنوعی را تدارک دیده و شما از این طریق می توانید پس از اخذ ویزای کاری برای اقامت دائم کانادا و سپس شهروندی اقدام نمایید. در ادامه روش های سرمایه گذاری در کانادا را با هم بررسی خواهیم کرد:

۱- سرمایه گذاری استانی (PNP)

یکی از روش های سرمایه گذاری کانادا سرمایه گذاری استانی است که استان های مختلف کانادا هریک برنامه های مختلف و شرایط متفاوتی دارند. به این صورت که هر استان با توجه به نیاز خود هر ساله برنامه های سرمایه گذاری خاصی ارائه می کند و مهاجرین را برای کار و زندگی در کانادا جذب می کند. بدین ترتیب هم باعث کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده و هم به رشد اقتصاد آن کمک می شود.

متقاضیان واجد شرایط در صورت داشتن مدارک کافی استان مورد نظر می توانند جهت سرمایه گذاری و دریافت ویزا اقدام کنند. در صورت تایید ویزا نیز این امکان وجود دارد که سرمایه گذار با خانواده خود در این کشور اقامت داشته باشد و همچنین از مزایای تحصیلی و درمانی و … بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که در این نوع سرمایه گذاری برخی مواقع لازم است که با دعوتنامه استانی و از طریق ویزای توریستی سفر کوتاهی به کانادا داشته باشید و از کسب و کار و بیزینسی که قرار است در آن سرمایه گذاری کنید بازدید کنید.

۲- سرمایه گذاری از طریق استارتاپ (Start-up Visa Program)

اگر بخواهیم یکی از روش های مطمئن و پرطرفدار سرمایه گذاری و اقامت کانادا را معرفی کنیم روش استارتاپ است. راه اندازی استارتاپ در کانادا برای افرادی که دارای ایده های نو و خلاقانه هستند بسیار مناسب می باشد و این کشور نیز با حمایت از این طرح باعث رشد اقتصاد می شود. معمولا متقاضیان استارتاپ کسب و کارهای مرتبط یا حوزه تکنولوژی را راه اندازی می کنند. اما ممکن است در زمینه های دیگری نیز ایجاد شود. در سال های اخیر کانادا به تعداد بسیاری از متقاضیان سرمایه گذاری استارتاپ اقامت دائم داده است که در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰-۶۰۰۰ نفر در سال نیز می رسد و از لحاظ راه اندازی کسب و کار در دنیا رتبه ششم را دارد.

راه اندازی استارتاپ در کانادا چه شرایطی دارد؟

  • اصلی ترین شرط دریافت ویزای استارتاپ کانادا این است که متقاضی بتواند کسب و کار خود را اثبات کرده و اعتماد سازمان مورد نظر را به خود جلب نماید.
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی و کسب نمره حداقل CLB 5 در آزمون های IELTS General, CELPIP General
  • داشتن مدرک زبان فرانسه و نمره حداقل NCLC 5 در آزمون های TEF CANADA ,TCF CANADA
  • داشتن سرمایه کافی برای راه اندازی استارتاپ و تمکن مالی برای تامین مخارج حداقل ۶ ماهه زندگی در کانادا ( ۳۰-۵۵ هزار دلار)

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا:

نوشتن یک ایده یا طرح خلاقانه و تازه (Business Plan) و ارائه آن به یکی از سرمایه‌گذاران مورد تایید اداره مهاجرت:

  • سرمایه‌گذاران فرشته کانادا (Angel Investor): سرمایه‌گذاری است که سرمایه شرکت‌های نوپا را تأمین می‌کند.
  • سرمایه‌گذاران خطرپذیر کانادا (Venture Capital Fund): سرمایه گذارانی که در کسب و کارهای نوپا و پر ریسک که البته پتانسیل بالایی برای رشد دارند سرمایه گذاری می کنند.
  • سرمایه‌گذاران انکوباتور کانادا (Incubator): گروه های مراکز رشد که در راه اندازی و رشد استارتاپ به سرمایه گذار کمک کرده و علاوه بر آن رهبری، اموزش و منتورشیپ سرمایه گذار را نیز بر عهده دارند.

پس از این مراحل و تأیید ایده توسط یکی ازشرکت های معتبر، پروسه ویزای استارتاپ کانادا شروع می‌شود و پس از ۱۲ الی ۱۶ ماه می توان برای دریافت اقامت دائم اقدام کرد. خبر خوب اینکه درصد بیشتری از متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا موفق به اخذ ویزا شده و به این کشور مهاجرت می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد روش های سرمایه گذاری در کانادا با مشاورین ادب خواه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (اقامت دائم) شرایط، مدارک و هزینه ها

۳- سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت (ICT)

اگر شما هم صاحب بیزینس و کسب و کار هستید می توانید از طریق ثبت شرکت در کانادا اقامت دائم این کشور را اخذ نمایید. صاحبین مشاغلی مانند قنادی، تعمیرگاه خودرو و شرکت های برنامه نویسی و تولید محتوا و.. در صورت واجد شرایط بودن می توانند برای سرمایه گذاری در کانادا اقدام کنند.
اگر سرمایه گذار پس از ثبت شرکت در کانادا خود بتواند مدیریت آن را نیز برعهده گیرد شانس خود را برای ویزا شدن افزایش می دهد.

نحوه دریافت ویزای کار کانادا ازطریق ثبت شرکت:

شما به عنوان سرمایه گذار ابتدا باید یک واحد تجاری یا شرکتی را در کشور کانادا راه اندازی کنید. سپس اداره کار کانادا را قانع کنید که حضور شما برای مدیریت این کسب و کار تجاری الزامی است. در صورت تایید درخواست شما، برایتان نامه LMIA ارسال می شود که از طریق آن می توانید به اداره مهاجرت کانادا درخواست ویزا دهید. اگر کلیه مدارک و شرایط شما کامل باشد با درخواست شما موافقت شده و ویزای کاری شما صادر خواهد شد.

در صورتی که متاهل هستید همسرتان نیز از طریق ویزای کاری می تواند در این کشور مشغول به کار شود. فرزندان کمتر از ۱۸ سال شما نیز می توانند از مزایای تحصیل رایگان در کانادا بهره مند شوند. توجه کنید که شما فقط مجاز به کار در بیزینس خود هستید اما همسر شما مجاز است در هر شرکتی مشغول به کار شود.

۴- سرمایه گذاری از طریق خرید بیزینس

از دیگر روش های سرمایه گذاری مرسوم در کانادا خرید بیزینس است. تفاوتی که با روش ثبت شرکت دارد این است که متقاضی در این روش یک واحد تجاری یا یک کسب و کار آماده را خریداری می کند و از طریق آن برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام می کند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید بیزینس در کانادا ۱۰۰ هزار دلار می باشد.

۵- سرمایه گذاری از طریق خوداشتغالی

تا به حال نام ویزای هنرمندان به گوشتان خورده است؟ ویزای خود اشتغالی کانادا روشی از سرمایه گذاری است که اکثر هنرمندان و ورزشکاران از طریق آن اقدام به دریافت اقامت کانادا می کنند. از شرایط مهم سرمایه گذاری به روش خود اشتغالی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • داشتن حداقل دو سال تجربه کاری به صورت حرفه ای طی پنج سال گذشته
  • توانایی حضور فعال در برنامه های ورزشی و هنری در کانادا
  • کسب حداقل نمره ۳۵ از ۱۰۰ در سیستم امتیاز بندی
  • تمکن مالی و توانایی تامین هزینه های زندگی برای حداقل ۶ ماه

۶- سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

کشور کانادا از افراد خلاقی که بتوانند در این کشور کارافرینی کرده و شغل ایجاد کنند بسیار استقبال می کند. زیرا از این طریق کمک بسیاری به رشد و توسعه اقتصادی این کشور می شود و سرمایه گذار نیز علاوه بر حمایت مادی از حمایت های معنوی دولت کانادا نیز بهره مند خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید شما به عنوان کارآفرین محدودیت هایی را نیز خواهید داشت که با توجه به میزان سرمایه گذاری و سایر شرایط مشخص می شود. از جمله این محدودیت ها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان های بزرگ کانادا سرمایه شما نیز باید بیشتر باشد.
  • کارافرین برای اینکه نشان دهد کسب و کار او باعث رشد اقتصادی این کشور شده است دو سال فرصت دارد. در غیر اینصورت اگر نتواند موفق شود و شغلی ایجاد کند احتمال اینکه اموالش مصادره شود وجود دارد.

شرایط سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی:

  • داشتن حداقل ۱۰۰ هزار دلار سرمایه
  • حداقل دو سال سابقه کاری و تجربه در بیزینس
  • قرار دادن مبلغی به عنوان بهره در بانک های کانادا
  • برخورداری از سلامت پزشکی و امنیتی قابل قبول در کانادا
اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (اقامت دائم) شرایط، مدارک و هزینه ها

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ملزم به داشتن شرایطی است که باید توسط متقاضی رعایت شود و شامل موارد زیر می باشد:

سرمایه کافی

باید قادر باشید در یکی از زمینه های سرمایه گذاری کانادا مبلغ قابل توجهی را وارد کنید. حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در کانادا در بیزینس های مختلف متغیر است. اما در حالت کلی در بازه قیمتی ۱۵۰ هزار دلار تا ۸۰۰ هزار دلار قرار دارد.

میزان دارایی خالص

حداقل باید ۱.۶ میلیون دلار کانادا دارایی خالص شما باشد که در برخی برنامه های سرمایه گذاری ممکن است بیشتر نیز نیاز باشد.

تجربه

متقاضی سرمایه گذاری در کانادا باید در کسب و کار و مدیریت سابقه داشته باشد. زیرا در برخی برنامه های سرمایه گذاری نیاز به چند سالی تجربه می باشد.

مهارت زبان

جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت کانادا لازم است که از تسلط کافی به زبان انگلیسی و فرانسه برخوردار باشید. حتی گاهی نیاز به ارائه مدرک زبان نیز می باشد.

گواهی سلامت

متقاضی سرمایه گذاری در کانادا و خانواده او جهت اقدام برای اقامت کانادا باید یکسری معاینات پزشکی انجام داده و گواهی امنیتی داشته باشند.

از دیگر شرایط سرمایه گذاری در کانادا این است که روش های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که هر یک شرایط مخصوص به خود را دارند. مثلا ممکن است در برخی برنامه های سرمایه گذاری از متقاضی خواسته شود در بیزینسی خاص یا در منطقه خاصی سرمایه گذاری کند.

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

برای اینکه بتوان بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا را معرفی کرد باید در ابتدا شرایط متقاضی را به طور کامل بررسی کرده و با توجه به سرمایه و سایر شرایط مناسب ترین گزینه را پیشنهاد داد. بنابراین بهترین روش سرمایه گذاری می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و نمی توان یک روش را به عنوان بهترین برای همه توصیه کرد. با توجه به موارد زیر می توانید شرایط خود را ارزیابی کرده و ببینید کدام روش گزینه بهتری برای شما خواهد بود:

  • در صورتی که سابقه مدیریت دارید و در ایران صاحب کسب و کار بودید روش سرمایه گذاری استانی گزینه مناسبی برای شما می باشد.
  • اگر ایده های نو و خلاقانه و تجاری در سر دارید که می تواند به رشد اقتصادی کانادا کمک کند سرمایه گذاری از طریق استارتاپ را به شما پیشنهاد می دهیم.
  • در صورتی که در کشور خود مالک بیزینس هستید و قصد دارید کسب و کار خود را به کانادا منتقل کنید از طریق ثبت شرکت می توانید به اهداف خود دست یابید.
  • اگر از سرمایه خوبی برخوردار هستید و تمکن مالی کافی دارید پیشنهاد می کنیم یک بیزینیس آماده را بخرید.
  • اگر جزء ورزشکاران و هنرمندان حرفه ای هستید و فعالیت های شما در سطح بین المللی است از طریق خوداشتغالی می توانید ویزای کانادا را دریافت نمایید.
  • در صورتی که ایده های کارآفرینی دارید و قادر به ایجاد شغل در کانادا هستید بهترین روش سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی می باشد.

می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (اقامت دائم) شرایط، مدارک و هزینه ها

برخی صنایع پرطرفدار برای سرمایه گذاری که نظر اکثر سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرده است:

  • شرکت های در حال رشد، در زمینه توسعه نرم افزار، هوش مصنوعی، بیوتکنولوژی و فناوری هوای پاک یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در این کشور به شمار می رود.
  • سرمایه گذاری در صنعت انرژی به دلیل تولید نفت و گاز طبیعی توسط این کشور و تولید برق آبی و هسته ای از صنایع محبوب برای سرمایه گذاری محسوب می شود.
  • بخش مالی و بانکداری کانادا به خاطر اقتصادی قوی و باثبات در جهان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است.
  • سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات مسکونی و تجاری نیز مورد توجه اکثر سرمایه داران قرار دارد. توجه داشته باشید دولت کانادا از طریق خرید ملک هیج نوع اقامتی صادر نمی کند. مراقب باشید و فریب افراد سودجود و کلاهبردار را نخورید.
  • شرکت های داروسازی، دستگاه های پزشکی و خدمات مراقبت های بهداشتی قوی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می روند.

سرمایه گذاری در کانادا چه مزایایی دارد؟

  • بهره مندی از نیروی کاری متخصص دارای تحصیلات
  • ثبات فضای سیاسی و اقتصادی
  • نرخ مالیاتی پایین
  • حمل و نقل و زیرساخت های قوی
  • برخورداری از اقتصاد قدرتمند
  • دسترسی به بازارهای جهانی
  • دریافت اقامت دائم فوری
  • نیاز نداشتن برخی روش های سرمایه گذاری به نمره زبان بالا

سرمایه گذاری در کانادا چه معایبی دارد؟

علاوه بر مزایای بسیاری که سرمایه گذاری در کانادا به همراه دارد بدون شک دارای برخی معایب نیز می باشد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. این معایب عبارتند از:

  • بازارهای کانادا در مقایسه با اقتصادهای بزرگ نسبتا کوچک می باشد و از همین رو فرصت های رشد برای مشاغل محدود بوده و فضا به شدت رقابتی است.
  • قوانین پیچیده و سخت گیرانه دولت، چالش هایی را برای فعالیت و رقابت شرکت ها ایجاد می کند.
  • از دیگر معایب سرمایه گذاری در کانادا وابستگی این کشور به منابع طبیعی است که احتمال آسیب دیدن اقتصاد را به دلیل نوسانات قیمت افزایش می دهد.
  • دسترسی به بازارهای جهانی مخصوصا آسیا و خاورمیانه از طریق کشور کانادا دشوار است.
  • سرمایه گذاری در کانادا گران تر از سایر روش های اخذ ویزا ( تحصیلی و کاری ) می باشد.
  • استان های مختلف کانادا دارای قوانین سرمایه گذاری متفاوتی هستند که ممکن است متقاضی را سردرگم کند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

  • مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • سوابق کاری تجاری و مدیریتی
  • نتیجه معاینات پزشکی
  • اسناد و مدارک مالی ( تمکن مالی، گردش حساب، اسناد مالکیت و…)
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه

مدرک زبان برای ویزای سرمایه گذاری کانادا

همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم روش های دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری متنوع می باشد و اغلب آن ها نیاز به حداقل امتیاز ۴ آیلتس دارند. اما در برخی دیگر مانند سرمایه گذاری در صنعت کشاورزی نیازی به مدرک زبان نمی باشد.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (اقامت دائم) شرایط، مدارک و هزینه ها

مراحل دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

اگر می خواهید از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید روش سرمایه گذاری مناسب را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید و توانایی مالی و مهارت زبان را نیز در نظر بگیرید.
پس از آن نوبت به جمع آوری مدارک می رسد. کلیه مدارک شما باید ترجمه رسمی شده و هنگام ثبت درخواست برای اداره مهاجرت کانادا ارسال شود. دقت کنید که برای سرمایه گذاری در کانادا باید ویزای کاری اخذ نمایید. پس از آن به کانادا رفته و بیزینس خود را راه اندازی کنید. بنابراین مراحل دریافت ویزای سرمایه گذاری به صورت زیر است:

  • انتخاب روش سرمایه گذاری
  • جمع آوری مدارک
  • ارسال درخواست ویزای کار
  • دریافت ویزای کار
  • اجرا و پیاده سازی بیزینس در کانادا
  • اقدام به دریافت اقامت دائم کانادا

تبدیل ویزای کار به اقامت دائم کانادا حداقل دو سال طول می کشد و در این مدت باید کسب و کار شما اجرای موفقی داشته و باعث رشد اقتصادی در این کشور شده باشد. پس از دریافت اقامت دائم نیز می توانید تحت شرایط زیر برای اخذ شهروندی کشور کانادا اقدام کنید:

  • اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.
  • در پنج سال اخیر حداقل ۳ سال را در کانادا حضور داشته باشید.
  • اظهار نامه مالیاتی خود را سالانه پرداخت کرده باشید.
  • موفقیت در آزمون شهروندی کانادا که شامل حقوق، مسئولیت ها و دانش شما درباره این کشور است.
  • ثابت کردن مهارت زبان نیز از امتیازات مثبت برای دریافت شهروندی به شمار می رود.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا چقدر طول می کشد؟

از رایج ترین سوالاتی که پرسیده می شود مدت زمان صدور ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشد. این مدت زمان در روش های مختلف سرمایه گذاری متفاوت است. مثلا در روش استارتاپ اخذ ویزا به ۶ الی ۱۲ هفته زمان نیاز دارد. ثبت شرکت ۴ تا ۸ هفته و سرمایه گذاری ازطریق خرید بیزینس ۸ الی ۱۲ هفته طول می کشد. این زمان ها تقریبی بوده و در نهایت بستگی به حجم کار سفارت، پیچیدگی های پرونده و … دارد.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

در مورد هزینه های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا باید بگوییم که علاوه بر مبلغی که برای سرمایه گذاری حداقل (۱۰۰-۳۵۰ هزار دلار) در نظر گرفته اید برخی هزینه هایی جانبی نیز در مراحل دریافت ویزا و اقامت نیز وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه بلیط رفت و برگشت و اقامت در یکی از کشورهای همسایه جهت حضور در سفارت کانادا
  • هزینه انگشت نگاری ( ۸۵ دلار)
  • هزینه حق اقامت دائم
  • هزینه وکیل و مشاور جهت بررسی پرونده مهاجرت

در صورت متاهل بودن متقاضی این هزینه ها جداگانه برای همسر و فرزندان پرداخت خواهد شد.

رد شدن ویزای سرمایه گذاری کانادا

رد شدن درخواست ویزای کانادا می تواند دلایل متعددی داشته باشد. به طور مثال برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اگر شما سرمایه لازم را نداشته باشید و نتوانید از عهده مخارج و هزینه های کسب و کار خود برآیید با درخواست ویزای شما موافقت نشده و ریجکت خواهید شد. علاوه بر این ارائه مدارک ناقص یا نامعتبر نیز از دلایل اصلی ریجکتی به شمار می رود. اما جای نگرانی نیست. کارشناسان ادب خواه شما را در هیچ یک از مراحل تنها نمی گذارند و با تجربه و تخصص خود به بهترین شکل شما را راهنمایی می کنند. بدین ترتیب احتمال ریجکت شدن شما به صفر می رسد.

دلایل ریجکت ویزای سرمایه گذاری:

  • نداشتن تمکن مالی کافی
  • انتخاب روش سرمایه گذاری نامناسب و نداشتن پیش نیازهای لازم
  • ناقص بودن مدارک
  • ارائه مدارک نامعتبر و جعلی

جمع بندی

در این مقاله با روش های سرمایه گذاری در کانادا، مراحل و شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا هزینه و محدودیت های آن به طور کامل آشنا شدید. شما می توانید از طریق تماس با موسسه مهاجرتی ادب خواه خدمات فوق العاده ای دریافت کنید. وکلای ما با ارائه مشاوره مهاجرتی به شما، در تمام مراحل اخذ ویزا در کنار شما بوده و شما را در این مسیر مهم یاری خواهند کرد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما با شماره های زیر بصورت مستقیم تماس بگیرید یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

فرم مشاوره

برای اطلاع بیشتر از شرایط اخذ ویزای و اپلای این فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند.

نام(ضروری)
لطفا سوال خود را مطرح کنید.

خدمات دیگر ما در رابطه با کشور کانادا:

اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

اخذ ویزای کاری کانادا

Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.