برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟

برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟

هلند از بهترین کشورهای اروپا به شمار می رود. مهاجرت به این کشور می تواند فرصت های طلایی بسیار زیادی در اختیار شما قرار دهد. خوشبختانه، روش های مختلفی برای مهاجرت به کشور هلند وجود دارند. اگرچه، هزینه مهاجرت به این کشور با توجه به روش انتخابی متفاوت خواهد بود.

اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که به چه مقدار سرمایه اولیه نیاز خواهید داشت. برای یافتن پاسخ این سوال، با ما همراه باشید.

مهاجرت به هلند و هزینه های مربوط به آن

برای کسانی که قصد مهاجرت به یکی از مرفه ترین و بهترین کشورهای اروپا را دارند، هلند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ثبات اقتصادی، نرخ پایین بیکاری، فرصت های شغلی فراوان، امنیت و سطح بالای زندگی از مهم ترین دلایل انتخاب کشور هلند به عنوان مقصد مهاجرت عنوان می شوند. با این وجود، مهاجرت به هر کشور خارجی با هزینه های اصلی و جانبی مختلفی همراه است. از مهم ترین آن ها می توان به هزینه های زیر اشاره کرد:

  • مخارج مربوط به بیمه مسافرتی و بلیط هواپیما
  • ترجمه اسناد و مدارک مورد نیاز برای ویزا

علاوه بر این، هزینه های مربوط به زندگی در هلند را نیز باید در تخمین سرمایه اولیه برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفت. این هزینه شامل رزرو اقامتگاه یا اجاره خانه در هلند نیز می شود. به طور کلی، نمی توان مبلغ مشخصی برای این کار تعیین کرد چراکه حق الزحمه تیم های مهاجرتی و هزینه های مربوط به بلیط و زندگی متغیر هستند.

هزینه مشاوره با تیم های مهاجرتی حرفه ای

مهاجرت به هلند نیازمند کسب اطلاعات جامع و کامل در رابطه با شرایط و قوانین مربوطه است. اطلاع از این قوانین از عهده افراد معمولی بر نمی آید.

خوشبختانه، تیم مهاجرتی ادب خواه می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. علاوه بر این، کارشناسان مهاجرت از ابتدای مسیر مهاجرت تا انتها همراه شما خواهند بود.

کارشناسان مهاجرت می توانند سریع ترین و بهترین روش مهاجرت به کشور هلند را به شما نشان دهند. فراموش نکنید که مسیر مهاجرت هزینه بر و زمان بر است. اگر اشتباهی از سمت شما در این مسیر رخ دهد، هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود. در نتیجه، مشاوره با تیم های مهاجرتی می تواند یک سرمایه گذاری بلندمدت باشد و ارزش هزینه کردن را دارد.

تیم های مهاجرتی معمولاً از وکلای معتبر و کارشناسان مهاجرتی تشکیل می شوند. البته، دستمزد این تیم ها در مسیر مهاجرت از مشاوره گرفته تا گرفتن وقت سفارت و صدور ویزا متفاوت است. به این نکته توجه داشته باشید که هر چه از نام های آشناتری در حوزه مهاجرت مشاوره و کمک بگیرید، هزینه بیشتری متحمل خواهید شد.

برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟

هزینه های مربوط به صدور ویزا

یکی دیگر از مهم ترین هزینه های مهاجرت به هلند، هزینه های مربوط به صدور روادید و ویزای این کشور است. به این نکته توجه داشته باشید که این هزینه با توجه به نوع ویزا متفاوت خواهد بود. ویزای هلند شامل انواع مختلفی است که از مهم ترین آن ها می توان به ویزای کار، ویزای تحصیل و ویزای خانوادگی اشاره کرد.

هزینه مربوط به دریافت این ویزاها به ترتیب ۴۵۰ یورو، ۱۲۵ یورو و ۱۴۱ یورو می باشد. برای اطلاع از مبلغ پرداختی برای هر نوع ویزا (ویزای کوتاه مدت، بلندمدت یا حرفه ای) می توانید به سایت سفارت هلند مراجعه کنید.

هزینه های تعیین وقت سفارت

جالب است بدانید که سفارت هر کشوری برای تعیین وقت از شما هزینه می گیرد. این هزینه با توجه به هر سفارت و شرایط آن متفاوت است. متقاضی باید هزینه مورد نظر را به صورت آنلاین ازطریق سایت سفارت پرداخت کند.

خوشبختانه، کشور هلند در تهران سفارت دارد. در نتیجه، برای مراجعه به سفارت لازم نیست به کشورهای همسایه ازقبیل: ترکیه یا ارمنستان سفر کنید. این موضوع موجب کاهش هزینه ها به طور قابل توجهی می شود.

مخارج مربوط به بیمه مسافرتی و بلیط هواپیما

بیمه درمانی یا بیمه مسافرتی از دیگر هزینه های مهاجرت به کشور هلند محسوب می شود. اگر قصد دارید برای دریافت ویزای کشور هلند درخواست دهید، مجبور به پرداخت هزینه بیمه درمانی بین المللی هستند.

این نوع بیمه در تمامی کشورهای حوزه شینگن اعتبار دارد و مبلغ آن یکسان است. حداقل و حداکثر پوشش بیمه درمانی بین المللی به ترتیب ۳۰ هزار و ۱۰۰ هزار یورو تخمین زده می شود. البته، مبلغ حداقلی آن در شرایط خاص قابل تغییر است.

فاکتورهای متعددی هزینه بیمه مسافرتی تاثیر می گذارند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سن متقاضی
  • کشور مقصد
  • مدت زمان سفر
  • سقف تعهدات شرکت بیمه

شرکت های مختلفی در داخل کشور، این نوع بیمه ها را ارائه می دهند. با مقایسه شرایط هر یک از آن ها می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. عامل تعیین کننده دیگر در هزینه مهاجرت به هلند، بلیط هواپیما است. قیمت بلیط هواپیما با توجه به خطوط هوایی، نوع شرکت هواپیمایی، زمان سفر و سطح خدمات متفاوت خواهد بود.

برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟

ترجمه اسناد و مدارک مورد نیاز برای ویزا

برای مهاجرت به کشور هلند و ارائه درخواست ویزای این کشور به مدارک مشخصی نیاز خواهید داشت. این اسناد و مدارک باید از زبان فارسی به زبان مورد نظر ترجمه شوند. هزینه مربوط به ترجمه رسمی مدارک با توجه به تعرفه های سال جاری تعیین می شود. به طور کلی، اسناد و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا به شرح زیر هستند:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • رزومه
  • مدارک تحصیلی
  • سند ازدواج
  • گواهینامه رانندگی

دفاتر رسمی در زمینه ترجمه مدارک و اسناد مورد نیاز آماده ارائه خدمات هستند.

هزینه زندگی در کشور هلند

اگر موفق به اخذ ویزای کشور هلند شدید، حتماً باید هزینه زندگی در این کشور را در نظر بگیرید. کشور هلند در غرب اروپا قرار گرفته است.

هزینه زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به مراتب کمتر است. یک خانواده چهار نفره برای یک ماه زندگی در کشور هلند حدود ۳۰۷۱ یورو نیاز خواهند داشت. البته، این هزینه بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن و اجاره خانه است. این هزینه برای یک فرد مجرد ماهانه ۸۶۹ تا ۱۰۰ یورو در نظر گرفته می شود. البته، این هزینه ها با توجه به شرایط مختلف تغییر می کنند.

سخن پایانی

مهاجرت، یک فرآیند پرهزینه است. در نتیجه، پیش از تصمیم گیری باید این نکته را مدنظر قرار دهید. اطلاع از هزینه های مختلف مسیر مهاجرت، بخش مهمی از برنامه ریزی را تشکیل می دهد. در همین راستا، مقایسه هزینه روش های مختلف مهاجرت به کشور هلند می تواند شما را به بهترین گزینه با توجه به توان مالی که دارید، سوق دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرت به کشور هلند و هزینه های مربوط به آن، با ما تماس بگیرید.

موسسه مهاجرتی ادب خواه، راهنمای شما در مسیر مهاجرت به هلند

آیا به دنبال مهاجرت به هلند هستید؟ آیا می‌خواهید از فرصت‌های شغلی، تحصیلی و زندگی در کشور پیشرفته هلند بهره‌مند شوید؟
موسسه مهاجرتی ادب خواه با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا، تورهای خارج کشور و گرفتن وقت سفارت، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. ما با داشتن کادر مجرب و متخصص، بهترین راه‌حل‌ها را برای مهاجرت شما ارائه می‌دهیم.

ما با رعایت قوانین و مقررات مهاجرتی هلند، شما را در هر مرحله از مهاجرت همراهی می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای هلند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

منبع: iamsterdam و expatica

بیشتر بخوانید:

چگونه به هلند مهاجرت کنیم؛ معرفی انواع روش ها

چه رشته هایی برای مهاجرت به آلمان خوب و پرتقاضا است

Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.