محل مصاحبه سفارت ایتالیا در ایران کجاست؟

محل مصاحبه سفارت ایتالیا در ایران کجاست؟

متقاضیان سفر به ایتالیا با اهداف مختلف توریستی، درمانی، تحصیلی، کاری یا سرمایه گذاری برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزا دارند. در واقع ویزا تنها مجوز ورود قانونی آن ها به این کشور بوده و به آن ها اجازه می دهد در ایتالیا اقامت داشته و به کار و تحصیل بپردازند.

اخذ ویزای ایتالیا شامل مراحل مختلفی بوده و هر مرحله نیز حساسیت خاص خود را دارد. بنابراین در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است نتوانید این مسیر را با موفقیت طی نمایید.

یکی از این مراحل مهم، مصاحبه سفارت ایتالیاست که پس از گرفتن وقت سفارت، متقاضی باید با آمادگی کامل در محل مصاحبه حاضر شود. در این مقاله می خواهیم با شرایط مصاحبه و محل مصاحبه سفارت ایتالیا آشنا شویم. با ما همراه باشید.

مصاحبه سفارت برای ویزای ایتالیا

همان طور که قبل تر نیز بیان کردیم مصاحبه یکی از مراحل مهم اخذ ویزا به شمار می رود. متقاضی جهت انجام مصاحبه باید از محل مصاحبه سفارت ایتالیا در ایران مطلع شده و در تاریخ و ساعت مشخص در آن جا حضور داشته باشد.

جهت گرفتن وقت مصاحبه سفارت ایتالیا بهتر است دو ماه زودتر از تاریخ مورد نظر اقدام شود. زیرا سفارت برای ۳۰ الی ۴۵ روز بعد به متقاضی وقت مصاحبه می دهد.

محل مصاحبه سفارت ایتالیا در ایران

  • آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا (Cox and Kings) در تهران: ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

وقت سفارت ایتالیا

یکی از مراحل اصلی اخذ ویزای ایتالیا گرفتن وقت سفارت این کشور برای مصاحبه و تحویل مدارک می باشد.

سفارت ایتالیا از شلوغی و ازدحام بالایی برخوردار است و به دلیل مشخص نبودن ساعات باز شدن سایت سفارت، رزرو وقت به سختی امکان پذیر بوده و به محض باز شدن سایت نیز در عرض چند دقیقه تمامی وقت ها پر می شوند و متقاضی باید مجدد منتظر بماند.

ترافیک سایت در زمان تعطیلات نوروز، شروع سال تحصیلی و فصل تابستان نیز افزایش می یابد. به همین خاطر گرفتن وقت مصاحبه سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور را دارند. پس چاره کار چیست؟

کارگزاری سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا جهت سرعت بخشیدن به امور اخذ ویزا و تحویل مدارک متقاضیان قسمت عمده ای از وظایف خود را برون سپاری کرده و به دفاتر کارگزاری محول کرده است.

شرکت کارگزاری CKGS نماینده سفارت ایتالیا در ایران بوده و متقاضیان دریافت ویزای این کشور می توانند درخواست ویزای خود را از طریق این دفاتر ثبت نموده و باقی مراحل را نیز از همین طریق پیگیری نمایند.

توجه داشته باشید ارائه مدارک و مصاحبه ویزای ایتالیا نیز در دفاتر کارگزاری صورت می پذیرد که در ادامه آدرس و محل مصاحبه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

محل مصاحبه سفارت ایتالیا در ایران کجاست؟

آدرس سفارت ایتالیا در ایران

با توجه به مطالب ارائه شده لازم به ذکر است در صورتی که قصد دارید نسبت به اخذ ویزای طولانی مدت ایتالیا ( بیش از ۹۰ روز) اقدام نمایید یا با شهروند ایتالیایی ازدواج کنید باید مراحل دریافت ویزای خود را مستقیم از طریق سفارت ایتالیا پیگیری نمایید.

دفتر کارگزاری ویزای ایتالیا در ایران هیچ نوع خدماتی در زمینه اخذ ویزای بلند مدت این کشور ارائه نمی دهد.

جهت مصاحبه ویزای طولانی مدت ایتالیا نیز باید مسقیما به سفارت این کشور در ایران به آدرس زیر و ساعت کاری ۸ صبح الی ۱۳ روزهای یکشنبه تا پنجشنبه مراجعه نمایید.

  • آدرس سفارت ایتالیا در تهران: خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۷۹/۶۸
  • آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵

مدارک لازم برای مصاحبه سفارت ایتالیا

متقاضی ویزای ایتالیا پس از رزرو وقت مصاحبه باید نسبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا اقدام نموده و هنگام مراجعه به سفارت آن ها را تحویل افسر ویزا نماید. توجه داشته باشید مدارکی که در روز مصاحبه باید ارائه دهید همان مدارک اخذ ویزای ایتالیا می باشد و عبارتند از:

  • پاسپورت دارای حداقل ۶ ماه اعتبار و دو صفحه خالی
  • عکس بیومتریک
  • شناسنامه و کارت ملی
  • فرم درخواست ویزا
  • وضعیت تاهل
  • آدرس و کد پستی محل سکونت
  • گواهی تمکن مالی و گردش حساب
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک شغلی و سوابق کاری
  • مشخصات بلیط هواپیما و رزرو هتل
  • پرینت وقت مصاحبه سفارت

جمع بندی

جهت اخذ ویزای ایتالیا متقاضی باید اطلاعات کافی از شرایط و مراحل دریافت ویزای شینگن به دست آورده و با آگاهی کافی قدم در این مسیر بگذارد. توصیه ما به عنوان یکی از موسسات معتبر مهاجرتی این است که از مشاوره با کارشناسان حوزه مهاجرت در این زمینه بهره برده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای کشورهای مختلف و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

رزرو وقت مصاحبه سفارت ایتالیا چگونه است؟

مصاحبه سفارت ایتالیا به چه زبانی است؟

فرم مشاوره

برای اطلاع بیشتر از شرایط، این فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند.

فرم مشاوره

برای اطلاع بیشتر از شرایط اخذ ویزای و اپلای این فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند.

نام(ضروری)
لطفا سوال خود را مطرح کنید.
Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.