چه کشورهایی برای مهاجرت مناسب هستند؛ ۱۵ کشور برتر

چه کشورهایی برای مهاجرت مناسب هستند؛ 15 کشور برتر

بسیاری از افراد در سراسر جهان در جستجوی یافتن فرصت های شغلی و تحصیلی بهتر و به طور کلی کیفیت زندگی بالاتر به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند. بر اساس گزارش دپارتمان امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (UNDESA)، بیش از ۲۳۲ میلیون مهاجر بین المللی وجود دارد.

این افراد با هدف دستیابی به زندگی بهتر با خانواده، بهره مندی از مراقبت های بهداشتی خوب، توسعه کسب و کار و زندگی در یک محیط باثبات به کشور دیگری مهاجرت کرده اند.

 در این مقاله، بهترین کشورها برای مهاجرت در سال پیش رو را به شما معرفی می کنیم.

کانادا

۱. کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است و طولانی ترین مرز زمینی را با ایالات متحده آمریکا دارد. بدون شک، کانادا محبوب ترین کشور برای مهاجرت در جهان است. این کشور به طور مداوم با چالش کاهش جمعیت خود مواجه است، به همین دلیل دولت مهاجران را در مقیاس وسیع می پذیرد.

 افراد از سراسر جهان برای ادامه تحصیل، شغل، تحقیق و تجارت به کانادا مهاجرت می کنند. فاکتورهای متعددی ازجمله کیفیت آموزشی و دانشگاه های سطح بالا، آب و هوای خوب، امکانات مراقبت های بهداشتی عالی، تنوع فرهنگی، شهروندان مهربان، اقتصاد باثبات و زندگی راحتی موجب محبوبیت مهاجرت به کانادا شده اند.

زبان های اصلی رایج در کانادا، انگلیسی و فرانسوی هستند. سیستم مهاجرت کانادا با نام اکسپرس انتری شناخته می شود. همچنین، برنامه های مهاجرتی مختلفی همچون برنامه ویزا استارتاپ کانادا اجرا می شوند.

۲. استرالیا

سرزمین کوالا و کانگوروهای جذاب، مکانی عالی برای مهاجرت است. استرالیا یک کشور با فرهنگ جهانی است، به طوری که ۳۰ درصد از کل جمعیت آن را مهاجران خارجی تشکیل می دهند. این کشور یک مقصد عالی برای اقامت خانوادگی است و اقتصاد باثبات، مراقبت های بهداشتی رایگان، تحصیل برای فرزندان و اقتصاد در حال رشد را ارائه می دهد. در نتیجه، بر برنامه های مهاجرتی برای سرمایه گذاران مانند برنامه مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری تمرکز دارد.

نیوزلند

۳. نیوزلند

بعد از کانادا و استرالیا، نیوزلند محبوب ترین کشور برای مهاجرت است. نیوزلند یک کشور کوچک در قاره استرالیا است که با طبیعت خیره کننده و سبک زندگی متمایز نفس ها را در سینه حبس می کند. این ها تنها بخشی از دلیل تقاضای زیاد مهاجر به این کشور است. فرصت های شغلی متنوع، امنیت، سیستم مراقبت های بهداشتی پیشرفته و تحصیل با کیفیت بالا ازجمله دلایل اصلی مهاجرت به نیوزلند به حساب می آیند.

این کشور جزیره ای مقصد عالی برای مهاجرت خانواده ها به حساب می آید. دانشگاه های سطح جهانی در این کشور وجود دارند و به همین دلیل دانشجویان به دنبال دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند می باشند.

۴. سنگاپور

کشور سنگاپور بین اقیانوس هند و دریای چین جنوبی واقع شده است. این کشور به خاطر اقتصاد قوی و رقابتی و زیرساخت های پیشرفته خود شهرت جهانی دارد. این یک مقصد رویایی برای دانشجویان و سرمایه گذاران است. از مزایای اصلی کشور سنگاپور این است که زبان اصلی کشور انگلیسی است و با مشکل زیادی از نظر زبان روبرو نخواهید شد. دولت سیاست های مهاجرتی آسانی را برای جذب دانشجویان و سرمایه گذاران به کار گرفته است. همین امر موجب می شود که هر سال تعداد زیادی از افراد از سراسر جهان برای مهاجرت به سنگاپور اقدام کنند.

آلمان

۵. آلمان

آلمان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان و بزرگ ترین اقتصاد اروپا به حساب می آید. این کشور به صورت پیوسته به دنبال مهاجران باتجربه و متخصص در زمینه های کاری، تحصیلی و کارآفرینی می گردد. تسلط بر زبان آلمانی در این کشور مهم است و داشتن دانش این زبان قبل از مهاجرت مورد نیاز می باشد. اقتصاد پویا و در حال رشد آلمان، فرصت های شغلی متنوع، امنیت و آسایش و مراقبت های بهداشتی خوب همگی از فاکتورهایی هستند که افراد را از سراسر جهان به مهاجرت به این کشور تشویق می کنند.

بعد از مهاجرت و اقامت برای یک بازه زمانی مشخص، می توانید اجازه اقامت موقت یا دائم این کشور را دریافت کنید و بدون هیچ محدودیتی به کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید.

۶. انگلستان

برخی از مهم ترین و شناخته شده ترین دانشگاه های جهان در انگلستان قرار دارند. از معروف ترین آن ها می توان به کمبریج و آکسفورد اشاره کرد. به همین دلیل،‌ هر سال دانشجویان زیادی در آرزوی گرفتن پذیرش از این دانشگاه ها و مهاجرت به کشور انگلستان هستند. از سوی دیگر، به دلیل اقتصاد جهانی قوی یک مقصد محبوب برای سرمایه گذاران و تجار نیز به شمار می آید.

انگلستان برنامه های مهاجرتی و اقامتی متنوعی دارد. یکی از مهم ترین برنامه های دریافت اقامت انگلستان، افتتاح شعبه اصلی یک شرکت در این کشور است. این برنامه مزایای زیر را برای سرمایه گذاران به همراه دارد:

  • زندگی در یکی از بزرگ ترین اقتصادهای جهان،
  • ایجاد یک شعبه از شرکت اصلی درون خاک انگلستان و توسعه کسب و کار خود،
  • دریافت اقامت ۱۲ ماهه انگلستان که قابل تمدید است،
  • شامل شدن اعضای تحت تکفل خانواده تحت شرایط خاص.
ایالات متحده آمریکا

۷. ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا پرتقاضاترین کشور برای مهاجرت از سراسر جهان به حساب می آید زیرا بزرگ ترین اقتصاد جهان را دارد. این کشور تنوع فرهنگی، فرصت های رشد، حقوق بالا، شهرهای چندملیتی، سیستم مراقبت های بهداشتی پیشرفته و تحصیل با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

در صورت داشتن گرین کارت آمریکا و همچنین به عنوان یک شهروند دائمی، می توانید برای استخدام دولتی درخواست دهید. هر ساله بیش از هزار دانشجوی بین المللی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می کنند. دانشگاه هاروارد، دانشگاه پیتسبورگ، موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، دانشگاه استنفورد، دانشگاه جان هاپکینز، دانشگاه شیکاگو و بسیاری از دانشگاه های دیگر از برترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند.

علاوه بر این، برنامه های مهاجرتی مختلفی برای سرمایه گذاران و کسب و کارها در آمریکا برگزار می شوند. برنامه سرمایه گذاری EB-5 یکی از محبوب ترین آن هاست. این برنامه مهاجرتی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • دسترسی به فرصت های سرمایه گذاری نامحدود و گسترده،
  • اجازه کار برای اعضای خانواده،
  • واجد شرایط بودن برای اخذ تابعیت ایالات متحده پس از اخذ اقامت دائم،
  • محدودیتی از نظر سن، زبان، تجربه یا تحصیلات ندارد.

۸. نروژ

کشور نروژ برای طبیعت زیبا، اقتصاد قوی و استانداردهای بالای زندگی شناخته می شود. نروژ یکی از مرفه ترین و شادترین کشورهای دنیا محسوب می شود. فرهنگ مهمان نوازی این کشور، سیستم آموزشی عالی و سیستم مراقبت های اجتماعی قوی، نروژ را به یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تبدیل کرده است. مردم از سراسر جهان به دلیل تکنولوژی پیشرفته و استانداردهای بالای زندگی به دنبال مهاجرت به این کشور هستند.

آرژانتین

۹. آرژانتین

آرژانتین کشوری است که فرصت های زیادی را در اختیار مهاجران قرار می دهد. این کشور به خاطر فرهنگ متنوع، چشم اندازهای طبیعی زیبا و مردم مهربان شناخته شده است. یکی از دلایل اصلی که آرژانتین یک مقصد مهاجرتی عالی به شمار می رود این است که در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای جنوبی اقتصاد قوی تر و پویاتری دارد.

این کشور از زیرساخت های پیشرفته و صنایع مختلف ازجمله کشاورزی، تولید و خدمات بهره می گیرد. به همین دلیل، فرصت های فوق العاده ای برای یافتن کار و شروع یک زندگی جدید برای مهاجران فراهم می شود.

۱۰. امارات متحده عربی

امارات متحده عربی اقتصاد قوی، فرصت های شغلی متعدد را به خصوص در امور مالی، تکنولوژی و ساخت و ساز ارائه می دهد. این کشور نرخ بیکاری پایینی دارد که نشانگر فرصت های زیاد برای یافتن شغل است. علاوه بر این، امارات متحده عربی یک سیستم مراقبت های بهداشتی سطح بالا، تنوع جمعیتی و حمایت قابل توجه دولت را ازطریق برنامه های توسعه بلندپروازانه ارائه می دهد.

محبوبیت امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در بین مهاجران در سال های اخیر به دلیل مزایای بسیاری که دارد، در حال افزایش است.

ایتالیا

۱۱. ایتالیا

شهر پیزا در ایتالیا به خاطر گردشگری و غذاهای خوشمزه محبوبیت فراوانی دارد. ایتالیا یکی از بالاترین استانداردهای زندگی را در مقایسه با سایر کشورها ارائه می دهد. دانشگاه بولونیا، دانشگاه پیزا، دانشگاه میلان و بسیاری دیگر از موسسات مشهور بین المللی در این کشور واقع شده اند. مردم سراسر جهان به دلیل اقتصاد و شرایط زندگی بالا به دنبال مهاجرت به این کشور هستند.

 یکی از روش های اصلی مهاجرت به کشور ایتالیا ازطریق کاری است زیرا فرصت های شغلی زیادی در این کشور وجود دارند. میلان، رم، ونیز و فلورانس از محبوب مقاصد مهاجران به حساب می آیند.

۱۲. دانمارک

دانمارک به عنوان یکی از شادترین کشورهای جهان شناخته می شود. همچنین، برخی از بهترین مدارس تجاری، موسسات تکنولوژی و دانشگاه های ادبیات در این کشور واقع شده اند. این کشور همچنین به داشتن برخی از بهترین بناهای تاریخی و بزرگترین شهرها معروف است. متقاضیان مهاجرت به کشور دانمارک می توانند برای تحصیل، کار و اقامت دانمارک در طرح گرین کارت ثبت نام کنند. دولت دانمارک و دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی ارائه می کنند.

فرانسه

۱۳. فرانسه

فرانسه یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان است که در غرب اروپا واقع شده است. برج ایفل یکی از محبوب ترین و مشهورترین بناهای تاریخی پاریس و جهان است. برخی از بهترین دانشگاه ها و موسسات مرتبط با تکنولوژی جهان در فرانسه واقع شده اند.

 فرانسه برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا، ویزای تکنولوژی فرانسه اعطا می کند. افراد دارای این ویزا می توانند در فرانسه کار کنند، استارت آپ خود را راه اندازی کنند یا در یک استارت آپ تکنولوژی فرانسوی سرمایه گذاری کنند. ازطریق این ویزا، با رعایت قوانین و مقررات اقامت دائم فرانسه را به دست آورید.

۱۴. هلند

هلند به خاطر آب و هوای مطبوع و چشم اندازهای زیبا در بین ۱۰ کشور شاد دنیا قرار دارد. این کشور مکان های قابل توجهی مانند بزرگترین موزه ونسان ون گوگ، کانال های آمستردام، کاخ سلطنتی آمستردام، خانه آنه فرانک، باغ وحش روتردام، باغ ها و مزارع زیبای گل لاله و بسیاری موارد دیگر را در خود جای داده است.

افراد از سراسر جهان برای ادامه تحصیل در زمینه علوم، تکنولوژی، کسب و کار، اپلیکیشن های کامپیوتری، هنر و موارد دیگر به هلند مهاجرت می کنند. علاوه بر این، کشور هلند اقتصاد قوی و سیستم آموزشی بسیار پیشرفته ای دارد. مهاجران در این کشور از مزایای اجتماعی فوق العاده ای بهره مند می شوند.

ایرلند

۱۵. ایرلند

کشور ایرلند برخی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی، خطوط ساحلی و مناظر خارق العاده را در خود جای داده است. همچنین به دلیل سطح بالای سیستم آموزشی مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان است. افراد با سابقه در زمینه علم و تکنولوژی برای تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر به این کشور مهاجرت می کنند. این کشور از فرهنگ و موسیقی غنی برخوردار است.

پایتخت ایرلند دوبلین نام دارد که مقصد اصلی مهاجران خارجی است. افراد با مهاجرت به ایرلند می توانند تابعیت اتحادیه اروپا را به دست آورند و بدون نیاز به ویزا به ۱۸۵ کشور سفر کنند. دولت و دانشگاه های ایرلند بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل ارائه می دهند.

اگر علاقمند به اخذ اقامت کانادا، استرالیا، آمریکا یا انگلستان هستید، برای مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 موسسه مهاجرتی ادب خواه، راهنمای شما در مسیر مهاجرت به آمریکا

آیا به دنبال رویای مهاجرت به آمریکا هستید؟ آیا می‌خواهید از فرصت‌های شغلی، تحصیلی و زندگی در کشور پیشرفته آمریکا بهره‌مند شوید؟
موسسه مهاجرتی ادب خواه با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا، تورهای خارج کشور و گرفتن وقت سفارت، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. ما با داشتن کادر مجرب و متخصص، بهترین راه‌حل‌ها را برای مهاجرت شما ارائه می‌دهیم.

ما با رعایت قوانین و مقررات مهاجرتی آمریکا، شما را در هر مرحله از مهاجرت همراهی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای آمریکا و دیگر کشور ها همین امروز با ما تماس بگیرید.

منبع: reachimmigration

بیشتر بخوانید:

ویزای مالتیپل آمریکا چیست

چه واکسن هایی برای ویزای آمریکا لازم است؟

Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.