مهاجرت به هلند ازطریق تحصیل فرزند چگونه است

مهاجرت به هلند ازطریق تحصیل فرزند چگونه است

هلند به عنوان یکی از مرفه ترین کشورهای اروپایی می تواند آینده ای درخشان برای فرزند شما رقم بزند. خوشبختانه، روش های بسیار متنوعی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند. یکی از این روش ها، مهاجرت ازطریق تحصیل فرزند است.

بسیاری از والدین برای تضمین آینده فرزندانشان، آن ها را برای ادامه تحصیل به کشور هلند می فرستند. با این وجود، دوری و دلتنگی می تواند والدین و فرزندان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر می خواهید بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به هلند ازطریق تحصیل فرزند بدانید، با ما همراه باشید.

آیا کشور هلند برای ادامه تحصیل مناسب است؟

مهاجرت ازطریق تحصیل از بهترین روش های مهاجرتی به کشورهای توسعه یافته و آینده دار اروپا و آمریکا به شمار می رود. با انتخاب کشور هلند به عنوان مقصد مهاجرتی فرزند خود می توانید از آینده درخشان وی مطمئن باشید. این کشور، فرصت های طلایی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان خود قرار می دهد. البته، استفاده درست از این فرصت ها بر عهده فرزند شماست!

در مجموع، تحصیل در کشور هلند با مزایای بسیار زیادی همراه است که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت آموزش اشاره کرد. هلند از برجسته ترین سیستم آموزشی در جهان تبعیت می کند.

اگر نگاهی به فهرست برترین دانشگاه های جهان بیاندازید، متوجه می شوید که دانشگاه های هلند در این فهرست به چشم می خورند. دانشگاه های کشور هلند بهترین مکان برای تحصیل در رشته های علوم پایه، مهندسی، حقوق، هنر و علوم اجتماعی محسوب می شوند.

جالب است بدانید که دانشگاه های هلند، طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را ارائه می دهند. اکثر این رشته ها در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند. در نتیجه، هر فردی با هر علاقه ای می تواند در دانشگاه ها یا موسسات تحصیلات عالی این کشور به ادامه تحصیل بپردازد. از دیگر مزایای این دانشگاه ها و مراکز آموزشی می توان به ارائه آموزش به زبان انگلیسی اشاره کرد.

کشور هلند دارای یک جامعه باز، دوستانه و چندفرهنگی است. در نتیجه، دانشجویان بین المللی و مهاجران به راحتی در این جامعه زندگی می کنند. فارغ التحصیلان دانشگاه های هلند با فرصت های شغلی متنوع و جذابی روبرو می شوند. این فرصت های شغلی بیشتر در رشته هایی هستند که نیاز به تخصص بالا دارند ازجمله: مهندسی، کسب و کار، حقوق و فناوری.

مهاجرت به هلند ازطریق تحصیل فرزند چگونه است

هزینه تحصیل در کشور هلند چگونه است؟

برای کسانی که قصد فرستادن فرزندان خود به کشور هلند برای ادامه تحصیل را دارند، هزینه فاکتور تعیین کننده ای محسوب می شود. با کمی تحقیق و بررسی متوجه می شوید که هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور هلند بسیار مناسب تر از کشورهای دیگر اروپایی است.

از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی می توانند از بورسیه ها و تسهیلات مالی متنوعی که دانشگاه ها ارائه می دهند، بهره مند شوند. این موضوع در مورد تحصیل در دبیرستان ها و کالج های کشور هلند نیز صادق است. در نتیجه، با کمی تلاش می توان هزینه تحصیل در کشور هلند را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

آیا می توان ازطریق تحصیل فرزند به هلند مهاجرت کرد؟

اکنون که با جزئیات مهاجرت ازطریق تحصیل آشنا شدید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا والدین می توانند اقامت کشور هلند را ازطریق تحصیل فرزندان خود دریافت کنند. خوشبختانه، امکان همراهی پدر و مادر در ویزای تحصیلی کشور هلند وجود دارد. به عبارت دیگر، کشور هلند با اعطای ویزای تحصیلی به فرزند در واقع شرایط حضور همراه را نیز فراهم می کند. البته، همراهی پدر و مادر با فرزند دارای ویزای تحصیلی کشور هلند به نوع ویزا و اقامت او بستگی دارد.

به طور کلی، والدین می توانند به همراه فرزند خود به کشور هلند سفر کنند. در چنین شرایطی، برای والدین ویزای همراه با دانشجو صادر می شود. البته، اخذ چنین ویزایی می تواند با موانعی مختلفی روبرو شود. با این وجود، وکلای مهاجرتی و کارشناسان فعال در این زمینه می توانند به شما در برطرف کردن این موانع و فراهم کردن شرایط خروج موفقیت آمیز از کشور کمک کنند.

یکی از مهم ترین مواردی که در اخذ ویزای همراه با دانشجو تاثیر می گذارد، اثبات تمکن مالی است. به عبارت دیگر، والدین برای همراهی فرزند خود باید اثبات کنند که می توانند تمامی هزینه های زندگی خود و فرزندشان را بدون کار کردن به مدت حداقل یک سال تامین کنند. با ارائه چنین اثبات تمکن مالی، شانس اخذ ویزای همراه با دانشجو برای والدین افزایش می یابد.

والدینی که موفق به اخذ ویزای همراه با دانشجو کشور هلند شده اند، می توانند ویزای خود را به اقامت تبدیل کنند. به عبارت دیگر، متقاضی در طول مدت زمان اعتبار ویزای همراه با دانشجو می تواند درخواست اخذ اقامت کشور هلند را ارائه دهد. البته، رد یا قبولی پرونده اخذ اقامت کشور هلند به شرایط والدین بستگی دارد.

مهاجرت به هلند ازطریق تحصیل فرزند چگونه است

شرایط لازم برای اخذ ویزای همراه با دانشجو

والدینی که قصد اخذ اقامت کشور هلند ازطریق تحصیل فرزندشان را دارند، باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • اثبات تمکن مالی: والدین باید پرینت حساب بانکی خود را ارائه دهند. تمکن مالی نشان می دهد که والدین توانایی پرداخت هزینه یک سال زندگی در هلند بدون نیاز به یافتن کار در این کشور را دارند. این موضوع در رابطه با اخذ ویزای تحصیلی نیز صدق می کند.
  • بیمه سلامت: والدینی که قصد همراهی فرزند خود در کشور هلند را دارند، باید بیمه سلامت بگیرند. برای دریافت بیمه سلامت می توانید ازطریق شرکت های خصوصی بیمه یا بیمه ملی هلند اقدام کنید.
  • ارتباط خانوادگی: تنها زمانی ویزای همراه با دانشجو صادر می شود که فرزند بتواند ارتباط و وابستگی قوی خود به پدر و مادر را نشان دهد. برخی از موسسات و دانشگاه ها، مدارکی برای اثبات این موضوع درخواست می کنند.

آنچه گفته شد، شرایط عمومی اخذ ویزای همراه با دانشجو است. به این نکته توجه داشته باشید که اخذ این ویزا برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه با دانشجو

به طور کلی، برای اخذ ویزای همراه با دانشجو به مدارک زیر نیاز خواهد بود:

  • مدارک شناسایی ازجمله: کارت ملی و شناسنامه
  • گواهی تولد
  • سند ازدواج
  • مدرک پذیرش دانشجو
  • درخواست رسمی و فرم های مهاجرتی
  • مدارک هویت
  • عکس های رنگی و استاندارد
  • اثبات تمکن مالی (پرینت حساب بانکی برای مدت شش ماه)

به این نکته توجه داشته باشید که هرگونه نقص در مدارک می تواند روند بررسی پرونده را به تاخیر بیاندازد. در نتیجه، پیش از ارائه مدارک از کامل بودن آن ها اطمینان خاطر پیدا کنید.

سخن پایانی

ویزای همراه با دانشجو که با نام ویزای MVV نیز شناخته می شود، فرصتی ایده آلی برای همراهی فرزندان در طول تحصیل در دانشگاه های خارجی به شمار می رود. خوشبختانه، هلند نیز از کشورهایی محسوب می شود که ویزای MVV را برای افراد واجد شرایط صادر می کند.

ویزای MVV از ویزاهای مدت محدود کشور هلند به حساب می آید. این ویزا می تواند همزمان با ویزای تحصیلی فرزندتان صادر شود. با دریافت ویزای همراه با دانشجو می توانید با خیال راحت وارد کشور هلند شوید و در کنار فرزندتان زندگی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای همراه با دانشجو کشور هلند، با ما در تماس باشید.

موسسه مهاجرتی ادب خواه، راهنمای شما در مسیر مهاجرت به هلند

آیا به دنبال مهاجرت به هلند هستید؟ آیا می‌خواهید از فرصت‌های شغلی، تحصیلی و زندگی در کشور پیشرفته هلند بهره‌مند شوید؟
موسسه مهاجرتی ادب خواه با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا، تورهای خارج کشور و گرفتن وقت سفارت، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. ما با داشتن کادر مجرب و متخصص، بهترین راه‌حل‌ها را برای مهاجرت شما ارائه می‌دهیم.

ما با رعایت قوانین و مقررات مهاجرتی هلند، شما را در هر مرحله از مهاجرت همراهی می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای هلند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

منبع: includeu و government.nl و ind.nl

بیشتر بخوانید:

برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟

چگونه از طریق تحصیل به آمریکا مهاجرت کنیم

Group (1)

موسسه مهاجرتی ادب‌خواه در سال ۱۹۹۸ با هدف مهاجرت آسان به آمریکا و اروپا راه‌اندازی شده و تا کنون به ارائه خدمات مهاجرتی مشغول است.

با ما در تماس باشید

Utah Office: 525 West 5300 south Murray 84123 UT
California Office: 23046 Avenida De La Carlota Carlota Plaza, Suite 600, Laguna Hills, CA
Netherlands Office: 3011 Xb Boompjes 40 Rotterdam
Ankara Office: Chankaya, Ashikpasha, Achin St, Adabkhah Holding
Tehran: No 16, Parsian Esteghlal hotel, Chamran Highway

+98 912 710 2887 | +1 949 933 0931 | +1 310 808 5445

© تمامی مطالب و تصاویر سایت مربوط به وب سایت موسسه مهاجرتی ادب خواه است.